Missmass Geplaatst: 8 februari 2012 Share Geplaatst: 8 februari 2012 Stekken gezocht van de Incrediball Hortensia (alleen wit). Ik heb niets te ruil, maar wil er uiteraard gerust voor betalen. Stuur me even een PB als je me kunt helpen aan deze stekken! Quote Gardening is cheaper than therapy. And you get tomatoes! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bit Geplaatst: 8 februari 2012 Share Geplaatst: 8 februari 2012 Zo even uit m'n hoofd hoor. Wat je zoekt zijn dus stekken van de Hydrangea Paniculata "Annabelle " var: Incredible ? Dat moet iets van een verbeterde Paniculata Annabelle zijn denk ik ? Weet vast wel iemand hier op het forum. Mocht het een fantasie naam zijn, en de gewone Paniculata Annabell zijn , kan ik wel aan de stekken komen ja.Trouwens. De plant zelf is goed verkrijgbaar hoor in elk gemiddeld tuincentrum, voor weinig geld. Maar dan wel de gewone Annabelle dan ja. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.