Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Balkontuinder wordt Eswee!

Eswee

Recommended Posts

Hoi iedereen! Sommigen die al langer op dit forum komen, kennen mij al. Voorheen blogde en schreef ik onder de naam Balkontuinder, maar ik krijg mijn wachtwoord niet gereset. Inmiddels heb ik geen balkon en volkstuin meer, dus een nieuwe naam leek mij ook passend. Ik heb nu een tuin aan huis (wat we vorig jaar gekocht hebben). Er is nog veel te doen, maar ik heb alvast een eerste stuk tuin leeggemaakt om als moestuin te gaan gebruiken. 

Deze foto van de achtertuin is nog van vorig jaar, zoals de tuin in mei was voordat wij het kochten. We hebben ook een grote voortuin, met een Iep (die al het water opzuigt) en voornamelijk schaduw, waarvan ik een groot gedeelte aan het opknappen ben omdat daar alleen maar boomschors ligt.

Mijn leven is ook wat chaotisch momenteel, maar het leek me fijn om weer een plek te hebben over hoe mijn nieuwe tuin door de jaren heen groeit en veranderd. Dus ik ga proberen om hier weer meer actief te zijn! 

Ik denk nog vaak aan jullie. En de fijne moestuinforumdagen die we gehad hebben. Mijn uit Frankrijk ontvangen daslook heeft zich ook fijn uitgebreid, en gaat nu hopelijk weer opnieuw goed aanslaan in deze nieuwe tuin. 😁

Tuin2021.jpeg

• Like 8

voorzichtig terug van weggeweest, voorheen bekend als Balkontuinder.  🌼