Eswee Posted May 12, 2022 Share Posted May 12, 2022 Hoi iedereen! Sommigen die al langer op dit forum komen, kennen mij al. Voorheen blogde en schreef ik onder de naam Balkontuinder, maar ik krijg mijn wachtwoord niet gereset. Inmiddels heb ik geen balkon en volkstuin meer, dus een nieuwe naam leek mij ook passend. Ik heb nu een tuin aan huis (wat we vorig jaar gekocht hebben). Er is nog veel te doen, maar ik heb alvast een eerste stuk tuin leeggemaakt om als moestuin te gaan gebruiken. Deze foto van de achtertuin is nog van vorig jaar, zoals de tuin in mei was voordat wij het kochten. We hebben ook een grote voortuin, met een Iep (die al het water opzuigt) en voornamelijk schaduw, waarvan ik een groot gedeelte aan het opknappen ben omdat daar alleen maar boomschors ligt. Mijn leven is ook wat chaotisch momenteel, maar het leek me fijn om weer een plek te hebben over hoe mijn nieuwe tuin door de jaren heen groeit en veranderd. Dus ik ga proberen om hier weer meer actief te zijn! Ik denk nog vaak aan jullie. En de fijne moestuinforumdagen die we gehad hebben. Mijn uit Frankrijk ontvangen daslook heeft zich ook fijn uitgebreid, en gaat nu hopelijk weer opnieuw goed aanslaan in deze nieuwe tuin. 😁 8 Quote voorzichtig terug van weggeweest, voorheen bekend als Balkontuinder. 🌼 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted May 13, 2022 Share Posted May 13, 2022 Hey welkom en gefeliciteerd met het nieuwe huis! Nieuw begin, nieuwe naam. Hoe toepasselijk. Maak er wat moois van!Groene groetjes en enjoy 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted May 14, 2022 Share Posted May 14, 2022 Welkom terug en gefeliciteerd met je nieuwe stee. Wel een raar tuintje zo... Maar in ieder geval genoeg ruimte voor potten op het mega terras. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eswee Posted May 14, 2022 Author Share Posted May 14, 2022 Die staat inderdaad al behoorlijk vol. 🤣 Quote voorzichtig terug van weggeweest, voorheen bekend als Balkontuinder. 🌼 Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted May 15, 2022 Share Posted May 15, 2022 Super! Welkom weer BT.. ik moet een nieuwe afkorting voor je verzinnen..SW? Succes dit seizoen! 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts