Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Image Image Image Image Image

Moestuindag: wie neemt wat mee? [niet voor Jorieke bestemd]

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur

Prima Hilky, ik zet het erbij op de eerste pagina!

Edit: misschien kunnen jullie voor azijn iets anders meenemen..( meel, pannekoekmeel oid?) kijk even op de eerste pagina!

Azijn staan er al 4 flessen op, dat lijkt me zelfs voor Jorieke wel veel

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Lekker verwarrend, nu krijg je weer een reactie van mij.

Wij doen meel.

Ik las net een onderwerp over een oliepers die Jorieke gekocht had. Ik denk dat ik een zak walnoten voor haar meeneem, dan kan ze er olie van persen. (dus geen olie, maar walnoten om olie van te maken), mag dat ook?

Geplaatst:

Ze schreef ergens dat ze heel graag noten wou, dus dat lijkt me perfect.

Ik denk trouwens dat ze wel nog wat meer suiker wil hebben dan wat er nu opstaat (Tip: 1,5 kg euroshopper bij de AH). Dat bederft gelukkig niet zo snel.

Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu

Geplaatst:
  • Auteur

Hilkeylane: zet ik nu meel, walnoten of beiden erop?

Kruidje:..er moeten nog heel wat mensen opgeven wat ze meenemen, die kunnen we vragen om voor Jorieke suiker mee te nemen.

Verder denk ik misschien voor diegene die nog niets opgegeven hebben voor de lunch:

Iets van beleg..Kaas misschien?

Is er al brood genoeg?

En salades?

drinken is er ook nog niet erg veel....

Geplaatst:

ik heb nog geen idee wat ik mee zal nemen... misschien handig als ik vlak van tevoren kijk waar er nog behoefte aan is?

Geplaatst:

ik neem zeker wat rozenblaadjeslimonade mee!

leuk om te proeven...

Geplaatst:

Voor Jorieke neem ik in ieder geval een aantal pakken suiker mee.

Eva, ja leuk, dat lijkt me erg bijzonder

★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。​°*★*˚°。°*。°*★

Geplaatst:
  • Auteur

Ik zet het erbij dames..Marieke zet ik twee pakken?

Geplaatst:

Vier ofzo. Suiker kan ze denk ik veel gebruiken en is lang houdbaar.

★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。​°*★*˚°。°*。°*★

Geplaatst:
  • Auteur

OK het gaat erop.

Geplaatst:

Ik drink meestal cola light....dus neem wel n fles of 6 daarvan mee

Geplaatst:
  • Auteur

Zo, jij hebt dorst!

ik wil ze er met alle liefde opzetten, is het misschien ook wel goed om even af te wachten wat de anderen die nog niets hebben opgegeven mee zullen nemen voor de lunch.2 is wel voldoende voorlopig?

Volgens mij hebben: Persica, RvO, Margareth, Jos, AardbeiJim, Frank VWL en Marian J. nog niets opgegeven voor de lunch of voor Jorieke.( Laat het me weten als ik iets over het hoofd heb gezien als je een van hen bent.)

We moeten hun de kans geven om ons te verrassen met lekkere dingetjes !

Geplaatst:

Een aantal van hun denken nog Jet, daar heb ik bericht van gehad, maar was gisteravond pas om 22.00 uur klaar met mijn werk, heb hun nog beantwoord,maar toen was de puf er uit bij me Wat ik nu uit mijn hoofd weet, was het rvo, frank, ea Er zijn erbij die willen even rustig deze topic nog door lezen, zoals je misschien weet zijn Guus en Wesley uit de lijst gehaald, Guus heeft zelf afgezegd. Dus komt goed,

Geplaatst:

Zo, jij hebt dorst!

yep drink daar wel 2 liter van op een dag....dus....en jahaaa ik weet dat die aspertaan slecht is....en neeheee ik ben niet aan de lijn maar suikerdranken plakken aan mn tanden. errug he?!

Geplaatst:
  • Auteur

Jeanne..we wachten rustig af..we hebben de tijd!

Geedee, niks erg ..als jij het erop doet..ik ken er meer. Hier staat de cola ooit voor visite gekocht te verstoffen

Geplaatst:

Mijn plan was een quiche mee te nemen voor de lunch. Uiteraard met veel ingredienten uit de tuin.

En voor Jorieke is niet meer nodig heb afgelopen week alvast wat leuke zaden die ik uit Duitsland heb meegebracht naar haar opgestuurd. De meeste zaden moesten voor mei gezaaid worden, vandaar.

gr Jos

Geplaatst:

Zo, jij hebt dorst!

yep drink daar wel 2 liter van op een dag....dus....en jahaaa ik weet dat die aspertaan slecht is....en neeheee ik ben niet aan de lijn maar suikerdranken plakken aan mn tanden. errug he?!

ik drink twee mét de echte suiker...niemand hoeft zich af te vragen waar ik zo'n lekker schuddebuikje van heb gekregen...

ik heb ook een fantastische kruidenthee!. gemaakt door een tuinder van het complex naast ons...hij gaat me leren wat er in gaat en hoe het moet

Geplaatst:
  • Auteur

Top Jos, het staat erop!

Kruidenthee heb ik ook gemaakt het afgelopen jaar Eva, het is echt heerlijk om te doen, en mijn buren zijn er ook blij mee.

Mijn recept staat er ergens hier op, als je zijn recept hebt wil je dat erbij zetten?

Ik neem wel van mijn thee mee..hebben we dat ook

Geplaatst:

Voor degenen die niet zelf hoeven te rijden, kan ik mn eigen gebrouwen pruimenlikeur meenemen...alleen voor te proeven dan he?!! Moet niet Té gezellig worden

Geplaatst:

Ik zie dat er nog geen gist/bakpoeder meegenomen wordt voor Jorieke, dus bij deze wil ik dat wel meenemen.

http://www.hobbyzaden.nl

Zaden te koop al vanaf 0,25 €.

Geplaatst:

Als het kan neem ik wel kefir mee.

Geplaatst:
  • Auteur

Bedoel je voor Jorieke kefir-korrels Dennis?

Geplaatst:
Moet niet Té gezellig worden

Stel je voor dat het té gezellig wordt. Dat mag niet hoor

Good things come in small packages

Geplaatst:

Ja ik bedoel ...die likeur is 40% dus als je er 2 glaasjes van drinkt.....wil je nooit meer naar huis

Geplaatst:

Hoeft ook niet Tentje mee dan en anders is er bij de varkens nog plaats