Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Beginnende moestuinier

Kevins Moestuin

Recommended Posts

Hoi allen,

Ik zal mijzelf beginnen met voorstellen hier op het forum. Ik ben Kevin 29 jaar jong en ben gezegend met een prachtig gezin, een zoon van 11 en dochter van 2 jaar en mijn vrouw. Ik werk als begeleider op een woongroep voor mensen met een beperking en vindt hierin veel vreugde. In mijn vrije tijd sport ik graag en sinds kort moestuinieren.

Waarom ben ik gaan moestuinieren??

Mijn Opa nam mij vroeger altijd mee naar zijn moestuin en leerde mij al van jongs af aan dat het kweken van je eigen groentes en fruit een basis vaardigheid zou moeten zijn voor iedereen om op deze manier nooit volledig afhankelijk te worden van winkels. Nu hij dit jaar is komen te overlijden heb ik besloten zijn passie voort te zetten om zowel zijn passie als herinneringen in leven te houden en ook mijn kinderen te gaan leren moestuinieren het word een groot en leerzaam avontuur. Recent ben ik verhuist naar Biddinghuizen en heb een grote achtertuin gekregen hier heb ik besloten om een stuk moestuin aan te leggen van 550 cm lang en 330 cm breed ruimte genoeg. 

Waarom op dit forum??

Gedurende de begin periode van het aanleggen van de moestuin ben ik regelmatig op dit forum terecht gekomen en heb ik nuttige informatie kunnen vergaren die ik heb kunnen toepassen. En het lijkt mij leuk om hier te kunnen blijven leren en verschillende projecten te kunnen houden en van te mogen leren en hopelijk hebben andere forumleden daar wat aan.

Projecten: