Geplaatst: 25 juni 20223 j Hoi,  Herkennen jullie dit ook?  Ik heb heel veel grote gaten/ gangen en in eerste instantie dacht ik dat het de meikevers waren die omhoog waren gekomen. Mieren zijn het zeker niet.  Maar er vliegen constant wespachtige en andere gekleurde vliegen rond en ik zie ze ook wel er in kruipen. Het is niet alsof het een komen en gaan van wespen is. Ik denk niet dat het een wespennest is.  Maar kennen jullie dit of weten wat het is?   25 juni 20223 j aangepast door hebeentuin
Geplaatst: 25 juni 20223 j Fijn, koesteren die graafwespen! Veel mensen enken dat ze met mierennesten te maken hebben en strooien gif en azijn. Maar ze zijn goed voor het bestrijden van eventueel andere plagen. Zet de stoel erbij en observeer een paar uur 🤗  Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 25 juni 20223 j Auteur ze graven gangen van wel 40 cm diep. Ik vond ook al dat er zoveel zand omhoog kwam, en meer, en meer... Ondertussen heb ik ook wel rond de zes mierennesten in die stoep. binnenkort heb ik een sinkhole
Geplaatst: 25 juni 20223 j haha hier ook heeeeeeeeeel veel mieren nesten in/onder de stoepen... overal in de wijk te vinden 🙄
Geplaatst: 18 oktober 20223 j Ik heb deze wespennesten laten verwijderen had er ook heel veel last van.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.