Candell Geplaatst: 4 juli 2022 Geplaatst: 4 juli 2022 Gezocht, iemand die zin en tijd heeft om een kas te bouwen. Wij hebben een kas op de moestuin die nog in elkaar gezet moet worden. De vorige eigenaar heeft hem er jaren geleden neergelegd maar nooit in elkaar gezet. Het is een oud kasje, hij zou helemaal compleet moeten zijn. Nu is de optie, of in elkaar zetten of wegdoen. Wat ik zonde vind... Maar als het niet te doen zal het moeten. Ik heb al meerdere kas bouwers gesproken maar niemand wil echt helpen bij een oude kas... Tips en wijsheid zijn hierom erg welkom. Groetjes Candell Quote
Swa Geplaatst: 4 juli 2022 Geplaatst: 4 juli 2022 Een goede knutselaar wat hulp krijgt van armen met goede wil om wat spullen vast te houden zal die dat wel in orde krijgen. Zal wel een paar dagen werk vergen. Om na te gaan of het ding inderdaad volledig is: Leg eens alle onderdelen uit op de grond waar je denkt dat ze moeten komen. Schroeven en rubbertjes kan nog een uitdaging worden, maar die zijn wel te vinden. 1 Quote
Amrutten Geplaatst: 4 juli 2022 Geplaatst: 4 juli 2022 Inderdaad, wat Swa zegt. En op zoek gaan naar een handleiding/ tekening. Google geeft veel info. Het zou zo maar kunnen dat ,wanneer je e.e.a. goed neergelegd hebt, je hem zelf inelkaar krijgt. Quote
fre3ke Geplaatst: 4 juli 2022 Geplaatst: 4 juli 2022 Heb je wel glas? Of, heb je uitgezocht waar glas te krijgen is en tegen welke prijs? Als er geen glas bij zit, zou ik er niet aan beginnen. Quote
Candell Geplaatst: 4 juli 2022 Auteur Geplaatst: 4 juli 2022 Er zit zeker weten glas bij, 2 flinke stapels. Quote
aalterse-willy Geplaatst: 18 juli 2022 Geplaatst: 18 juli 2022 Beginnen met alles goed zuiver te maken en alle gelijke delen samen leggen. Dat geeft al een mooi overzicht en de rest is wat kluswerk. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
aalterse-willy Geplaatst: 28 augustus 2022 Geplaatst: 28 augustus 2022 Hoe zit het ondertussen met dat kasje? Al opgebouwd? Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
ChristianVazquez Geplaatst: 23 mei 2023 Geplaatst: 23 mei 2023 (aangepast) Ik zou zeggen als je een paar man verzameld dat je het zo in een middagje gedaan hebt. aangezien het een oud kasje is, hoeft het ook allemaal niet zo netjes. Je geeft zelf al aan dat het in elkaar zitten is of anders weg doen, dus wat kan er nou eigenlijk mis gaan. Bestel een paar goede bussen contactlijmen en aan de slag. Het is alleen maar een kwestie van even puzzelen waar elk onderdeel komt, wat lijm er tegen aan en het staat als een huis. Ik denk dat je er veel plezier uit zult halen, succes! 29 mei 2023 aangepast door ChristianVazquez Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.