maurits Geplaatst: 24 augustus 2022 Geplaatst: 24 augustus 2022 (aangepast) Ik heb enkele rijtjes mais staan. Sommige kolven zijn vol en erg zacht. De bladen zijn opengedrukt waardoor grote misvormde grijze korrels te zien zijn. Weet iemand wat dit is? 24 augustus 2022 aangepast door maurits 2 Quote
MSDG Geplaatst: 24 augustus 2022 Geplaatst: 24 augustus 2022 Ja, builenbrand, huitelacoche, een delicatesse in Mexico! Dus zeker eetbaar, maar wel even een receptje zoeken. 😉 2 Quote Volg ons op instagram: https://www.instagram.com/huizersemoestuin/
maurits Geplaatst: 25 augustus 2022 Auteur Geplaatst: 25 augustus 2022 Mooi! Ik hou erg van de rijke Mexicaanse keuken. Quote
Frans Geplaatst: 25 augustus 2022 Geplaatst: 25 augustus 2022 Kijk ook eens hier. Ook voor een link naar recept. Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
woldistel Geplaatst: 25 augustus 2022 Geplaatst: 25 augustus 2022 Ik ben best jaloers, hoor 😐, zomaar huitelacoche op je tuin. Interessant, laat even weten wat je er mee gaat doet. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.