luckyb Posted February 19, 2012 Posted February 19, 2012 (edited) Hallo beste mensen, Via marktplaats verkoop ik zaden en zadenpakketten Echter heb ik een hele boel zaden waarvan de termijn vervallen zijn. Ze zijn allemaal van december 2011. Zoals jullie misschien wel weten zijn de zaden na deze "houdbaarheidsdatum" prima te gebruiken. Maar omdat ik ze niet meer kan verkopen, wil ik ze graag te ruil aanbieden. Van bepaalde zaden waarvan ik heel veel zoals radijs en Pompoen wil ik wel gratis verzenden (Ik vraag alleen de verzendkosten dan). Ophalen kan eventueel ook in Leeuwarden. De Zadenzakjes: Wortel - Espredo F1 HybrideWortel - Nantaise 2Wortelpeterselie - Half-lengte (eventueel gratis)Prei - D'elbeufRadijs -Rodos (eventueel gratis)Radijs - Rosa (eventueel gratis)Pompoen - Big Max (eventueel gratis)Spinazie - MatadorKomkommer augurk - Delikates (beperkte aantal)Bloemkool Snow Ball x (beperkte aantal)Marjolein - eenjarig (eventueel gratis)Stamslabonen - Wax besteStamslabonen - Dubbele WitteSnijbonen - Nectarkoninginsnijbiet - Lucullus helaas vergevenGroeten, Jeffrey Edited February 26, 2012 by Guest
Eva Posted February 19, 2012 Posted February 19, 2012 Leeuwarden?!waarom heb je potjandorie niets aparts?
hansm Posted February 19, 2012 Posted February 19, 2012 Je houd toch heel erg van radijs Eva, gratis vindt ik wel sympathiek aanbod want je kunt ook wegggooien, mischien iets voor schooltuinjes. Players only love you when they're playing.
Eva Posted February 19, 2012 Posted February 19, 2012 als iets gratis is wil niet zeggen dat ik het wil hebben.... alle zaden die hij aanbied heb ik al... en ik weet van geen enkele school hier in Leeuwarden dat ze schooltuintjes hebben. het zou geweldig zijn als hij het aanbod van Vreeken zou hebben toch?of van die kruiden Belg?
luckyb Posted February 20, 2012 Author Posted February 20, 2012 Ik heb uiteraard veel meer groente, kruiden en bloemzaden te koop dan hierboven weergegeven staan alleen deze zijn waarvan de datum verlopen is volgens de verpakking. Overigens heb ik ook bloemzaden waarvan de datum verlopen zijn alleen heb ik nog niet helemaal in kaart gebracht welke..
luckyb Posted February 22, 2012 Author Posted February 22, 2012 Momenteel heb ik niet online (winterstop) staan. Maar stuur maar een mailtje naar budgetzaden apestaartje gmail punt com stuur ik de hele lijst wel als je interesse hebt dan.
luckyb Posted February 26, 2012 Author Posted February 26, 2012 even de lijst bijgewerkt geen snijbiet meer
luckyb Posted March 5, 2012 Author Posted March 5, 2012 ik kom doordeweeks altijd in leeuwarden. Zit er wat tussen voor je?
rommert Posted March 5, 2012 Posted March 5, 2012 Hmm die peterselie. Maar waar woon je dan ong.? En dan moet ik mn moeder eerst vragen of het wel mag.
luckyb Posted March 7, 2012 Author Posted March 7, 2012 Hmm die peterselie. Maar waar woon je dan ong.? En dan moet ik mn moeder eerst vragen of het wel mag. Zuiderburen
tnauta Posted March 7, 2012 Posted March 7, 2012 Prei, radijs, bloemkool en pompoen. En echt geen snijbiet meer? Wat zijn de kosten? Mag via pm, kom het zelf wel ophalen (± 20 min rijden) Heilige boontjes, ik eet ze rauw!
luckyb Posted March 9, 2012 Author Posted March 9, 2012 Prei, radijs, bloemkool en pompoen. En echt geen snijbiet meer? Wat zijn de kosten? Mag via pm, kom het zelf wel ophalen (± 20 min rijden) Zie Pm
rommert Posted March 9, 2012 Posted March 9, 2012 zuiderburen ligt niet in mn route en anders moet ik eerst weer uitzoeken welke bus ik moet enzo en dan ben ik weer heel laat thuis.
Recommended Posts