Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Hallo beste mensen,

Via marktplaats verkoop ik zaden en zadenpakketten Echter heb ik een hele boel zaden waarvan de termijn vervallen zijn. Ze zijn allemaal van december 2011. Zoals jullie misschien wel weten zijn de zaden na deze "houdbaarheidsdatum" prima te gebruiken. Maar omdat ik ze niet meer kan verkopen, wil ik ze graag te ruil aanbieden. Van bepaalde zaden waarvan ik heel veel zoals radijs en Pompoen wil ik wel gratis verzenden (Ik vraag alleen de verzendkosten dan). Ophalen kan eventueel ook in Leeuwarden.

De Zadenzakjes:

Wortel - Espredo F1 Hybride

Wortel - Nantaise 2

Wortelpeterselie - Half-lengte (eventueel gratis)

Prei - D'elbeuf

Radijs -Rodos (eventueel gratis)

Radijs - Rosa (eventueel gratis)

Pompoen - Big Max (eventueel gratis)

Spinazie - Matador

Komkommer augurk - Delikates (beperkte aantal)

Bloemkool Snow Ball x (beperkte aantal)

Marjolein - eenjarig (eventueel gratis)

Stamslabonen - Wax beste

Stamslabonen - Dubbele Witte

Snijbonen - Nectarkoningin

snijbiet - Lucullus helaas vergeven

Groeten, Jeffrey

Edited by Guest
Posted

Je houd toch heel erg van radijs Eva,

gratis vindt ik wel sympathiek aanbod want je kunt ook wegggooien, mischien iets voor schooltuinjes.

Players only love you when they're playing.

Posted

als iets gratis is wil niet zeggen dat ik het wil hebben....

alle zaden die hij aanbied heb ik al...

en ik weet van geen enkele school hier in Leeuwarden dat ze schooltuintjes hebben.

het zou geweldig zijn als hij het aanbod van Vreeken zou hebben toch?

of van die kruiden Belg?

Posted

Ik heb uiteraard veel meer groente, kruiden en bloemzaden te koop dan hierboven weergegeven staan alleen deze zijn waarvan de datum verlopen is volgens de verpakking. Overigens heb ik ook bloemzaden waarvan de datum verlopen zijn alleen heb ik nog niet helemaal in kaart gebracht welke..

Posted

Momenteel heb ik niet online (winterstop) staan. Maar stuur maar een mailtje naar budgetzaden apestaartje gmail punt com stuur ik de hele lijst wel als je interesse hebt dan.

Posted
Hmm die peterselie. Maar waar woon je dan ong.? En dan moet ik mn moeder eerst vragen of het wel mag.

Zuiderburen

Posted

Prei, radijs, bloemkool en pompoen. En echt geen snijbiet meer? Wat zijn de kosten? Mag via pm, kom het zelf wel ophalen (± 20 min rijden)

Heilige boontjes, ik eet ze rauw!

Posted
Prei, radijs, bloemkool en pompoen. En echt geen snijbiet meer? Wat zijn de kosten? Mag via pm, kom het zelf wel ophalen (± 20 min rijden)

Zie Pm

Posted

zuiderburen ligt niet in mn route en anders moet ik eerst weer uitzoeken welke bus ik moet enzo en dan ben ik weer heel laat thuis.

• 4 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...