renate Geplaatst: 17 maart 2012 Auteur Share Geplaatst: 17 maart 2012 Vjenneboer: Nou, ik heb de rekening gekregen en weet nu dus dat ik tuin nummer 68 heb. Ben je al een beetje bezig in je tuin? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Supermoeke Geplaatst: 18 maart 2012 Share Geplaatst: 18 maart 2012 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vjenneboer Geplaatst: 28 maart 2012 Share Geplaatst: 28 maart 2012 Vjenneboer: Nou, ik heb de rekening gekregen en weet nu dus dat ik tuin nummer 68 heb. Ben je al een beetje bezig in je tuin? Hier ook binnen .Ja heb de helft van de tuin al vol, nu de rest nog.Maar niet erg ervaren maar het gaat nog vrij goed.Heb ook al even bij jou tuintje langsgelopen daar helemaal achterin de hoek toch . Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
renate Geplaatst: 30 maart 2012 Auteur Share Geplaatst: 30 maart 2012 Idd helemaal achterin het hoekje, heerlijk rustig daar, tenminste als er niet te veel mensen langs lopen en fietsen want anders slaat mijn hondje steeds aan, haha. Maar ik ben er nog niet achter waar jij nou zit. Als ik goed gok is het de 2e ingang vanaf het hertenkamp. Kan dat. En dan wellicht de 3e aan de linkerkant? Je zegt dat je de helft al vol hebt staan, wat heb je er al in zitten dan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.