Geplaatst: 8 oktober 20223 j Geen idee of dit t juiste topic is.. Ik heb helaas nog niet veel te ruilen maar breng wel mee voor: Jorieke: koffie, witte flessen, suiker, azijn @Arja... Tiny Tim @Ciska Sla zaden te geef Paar zaden van Petit Yellow Aantal zaden Trontarolo Krijg Ciska: knoflook, dahliabollen Goldfish: LiIft 9 oktober 20223 j aangepast door Lia56
Geplaatst: 9 oktober 20223 j Auteur Jawel, maar als ik zelf niets te geven heb is t een beetje "hebberig" Zou nog wel iets van paprika of zo willen en bloemen heb ik nog helemaal niet 😅
Geplaatst: 9 oktober 20223 j Ik kan wel wat zaden voor je meenemen hoor. Heb er zat. Wat voor bloemen vind je leuk?
Geplaatst: 9 oktober 20223 j Auteur @Arja Super!! Alle bloemen vind ik leuk.. ga straks beginnen met een ( kleine) bloementuin dus alles is welkom! Heb een aantal (2) grote struiken uit de oude tuin, zoals hortensia , daarvoor wil ik wat andere bloemen hebben. 9 oktober 20223 j aangepast door Lia56
Geplaatst: 9 oktober 20223 j Ik neem mijn zadendoos ook wel mee! Misschien kan ik iemand blij maken, ik heb veel te veel.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.