Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Reply op topic werkt maar af en toe.


marcelru

Aanbevolen berichten

De laatste paar weken is het lastig om op een topic te reageren. Als ik in de editor op "submit" klik, wordt het knopje wat lichter groen, verandert in "Saving" en hangt vervolgens. Een keer uitloggen en inloggen, en dan is het meestal verholpen, soms is de ingetikte tekst in de editor blijven hangen en kan ik dan alsnog submitten, andere keren moet ik een heel verhaal opnieuw intikken. Word je wat kort van stof van, op den duur.

 

E.e.a. is niet erg reproduceerbaar, soms werkt het wel gewoon.  Mijn computer is een linux x86-64, Fedora 36, met de "latest and greatest" versie van Firefox.

 

Enig idee wat dit kan zijn?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat het maar af en toe voorkomt is het lastig te onderzoeken.

 

Je zou de website beheerder ( @Jorg ) kunnen helpen om het volgende te doen. Kan dan gerichter gezocht worden.


Zou je de komende tijd als je moestuinforum bezoek en reageerd de "netwerk/debugger" op de achtergrond willen draaien/openlaten?

 

Hoe:
- Rechtermuisknop op achtergrond website, druk op "inspect".
Volgende scherm verschijnt, en druk dan op "network"  (en dan netwerk geselecteerd houden, tijdens posten)
Webpagina in firefox refreshen, en dan zou je het onderstaande moeten zien.

image.png

Als dan de website een keer blijft hangen, krijgt je een rood icoontje voor de regel. En je ziet dan in de laatste kollom hoe lang de aanvraag duurd, waarschijnlijk een time-out of iets.  Als dan optreed, graag even printscreen maken en hier posten van network, en dan ook even van de pagina "Console" van de debugger. 

 

Kan je ook aangeven of je extenties(b.v. adblockers) meedraait in firefox, zoja welke?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, rorror said:

Omdat het maar af en toe voorkomt is het lastig te onderzoeken.

 

Helemaal mee eens, dit zijn lastige storingen om te verhelpen.

 

 

Ter info: ik draai adblockplus, is het wel zo rustig op m'n scherm, en cookies worden bij het afsluiten van Firefox allemaal weggemikt.  

 

Meteen maar even testen, here goes nothing ...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...