Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Ik zoek: kappertjes plant (Capparis spinosa)


Aanbevolen berichten

Ik heb nu al een paar jaar achter elkaar geprobeerd om kappertjes te zaaien, maar het lukt me niet. Is hier iemand die dat wel is gelukt?

Ik zoek dus een plantje, kan iemand mij helpen? Die verkopen ze niet, hier in het dorp

Mocht iemand toch al een zakje parkietjesvrucht-zaad voor me mee willen nemen bij Vreeken...? Daar hebben ze ook kappertjesplanten

(zie: ik-zoek-parkietjesvrucht-asclepias-syriaca-t4099.html )

Dus als diegene dan naar de moestuindag komt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht niemand ze hebben voor je....Ik zag dat ze ze hier verkopen...de zaadjes dan ...voor 2,25 en 2.50 euro verzendkosten rekenen....je krijgt bij elke bestelling nog iets exotisch erbij...maar daar zit je niet op te wachten denk ik.

 

http://www.exotischezaden.nl/exotische_zaden/product_info.php?products_id=1141

 

plantjes te koop heb ik niet kunnen vinden

 

In nederland alleen als kasplant mogelijk....van origine groeien ze tussen rotsspleten...lijkt me redelijk droog en dus geen zon aan de wortels?? zoals clematis ook niet fijn vind) ......vermeerdering door stekken...dus dat zou ook nog iemand kunnen doen die die plant heeft...anders maar een vakantie naar Grienkenland

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...