Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jootje,

Ik wil wel even voor je kijken van het weekend maar durf niet met zekerheid te zeggen dat ik nog zaadjes heb liggen

Posted

Je kan straks in voorjaar ook mischien nog wel een paar stekken krijgen, maar op dit moment nog niet zeker of

ze overleefd hebben.

Ik heb in najaar van Jorg mooie stekken gehad en die overwinteren als goed is oke, maar met afgelopren vorst wel duidelijk een tik gehad, maar hoop dat dat goed komt en ze opnieuw uitlopen.

Players only love you when they're playing.

Posted

Heb net gekeken, er zit nog maar 1 zaadje het het zakje, ik denk niet de moeite waard om op te sturen maar als je toch de gok wilt wagen met 1 zaadje hoor ik het wel. Stuur dan je adres via de PM.

@hans: hier hebben ze ook een flinke tik gehad - even afwachten of er nog wat van komt. Ik heb wel al twee nieuwe plantjes uit zaad staan die tegelijk met de paprika's gezaaid zijn.

Posted

ik heb een aantal zaden teveel gezaaid...ze komen goed op. als je me er over een weekje of 4 aan herinnerd dan stuur ik je er wel een paar op.