Geplaatst: 11 maart 201213 j Ik ben ook een beetje gekleurd! (niet verbrand, mijn mams is heel trouw met zonnebrand smeren )De halve middag examen gedaan, lekker buiten gereden met de paarden!Helaas niets in de tuin gedaan maar donderdag wordt het ook weer de hele dag zon (als het goed is )
Geplaatst: 11 maart 201213 j hier was het volop voorjaar, de vogels zingen, de paarden stoeien en rennen in het rond en de tuin groeid lekker kom maar op met die zomer
Geplaatst: 11 maart 201213 j Ook hier heerlijk weer, zag de koolmeesjes inhuizen in een nestkastje Yes het wordt lente.
Geplaatst: 11 maart 201213 j genieten was het..als er een -bestel- hemel is wil ik er een waar het altijd lente is, en dat je dan iedere dag opnieuw voor het eerst op een terrasje mag zitten met de zon op je toet... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 11 maart 201213 j Ook in beesd, een heerlijke dag, geen wind voor op het terras, heerlijk buiten gegeten, ook verkleurd, en dan te bedenken, met de vooruitzichten dat het zeker deze week ook nog zo blijft. en alles groeit zo hard momenteel heerlijk.
Geplaatst: 11 maart 201213 j Zou ik nu de enige zijn die morgen tegen de zin gaat werken. Het enige waar ik naar uit kijk is de fietsrit naar en terug van het werk.
Geplaatst: 12 maart 201213 j Met mams ook pootaardappeltjes uitgezocht. Gezellig! Wel even vertellen wat voor ras je hebt uitgezocht he. Excuseer. Gloria's! Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
Geplaatst: 12 maart 201213 j Leuk. Ik zag m'n buren trouwens al aardappels zetten. Zelf heb ik Nicolai, Roseval en Truff de chine bij de groenteboer gehaald. De laatste loopt al uit.
Geplaatst: 12 maart 201213 j Dat is redelijk vroeg . vandaag was het hier ook heel warm weer, GEWOON ZALIG
Geplaatst: 12 maart 201213 j Heerlijk buiten in de zon gezeten op het schoolplein > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 12 maart 201213 j Nu ik heb de aardappels ook al gepoot, en meer met mijn, ziet er toch goed uit het weer de komende tijd? en mocht er nachtvorst komen, oppakken en in de keuken zetten.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.