0xygen Geplaatst: 25 augustus 2017 Geplaatst: 25 augustus 2017 In dit topic kwam al eerder naar voren dat de smaak niet top zou zijn van rosetta Quote
AshaiRey Geplaatst: 25 augustus 2017 Geplaatst: 25 augustus 2017 Klopt, maar smaak is toch een persoonlijk iets. Niet dan? Quote Groetjes,Bram
0xygen Geplaatst: 25 augustus 2017 Geplaatst: 25 augustus 2017 Dat is waar, maar veel mensen vinden bepaalde smaken niet lekker. Het zal dan ook niet geheel subjectief zijn. Sommige smaken zijn nu eenmaal lekkerder . Quote
simonvb Geplaatst: 13 september 2021 Geplaatst: 13 september 2021 (aangepast) Dit weekend bij de moerbeiboom geweest (leuke babbel en veel info gehoord: voornamelijk kaki en moerbei liefhebber) en heb de rode appel Dries meegenomen. Dries is inderdaad een zaailing van hun. Deze appel zou lekker zuur/zoet zijn. Aangezien ik gezegd had dat ik ook graag Boskoop stoofappels eet, een grenadine appel mogen proeven: zure appel wel zeer speciaal om te zien: groene schil met mooi roze vruchtvlees. Mijn vriendin is minder voor de zure appels dus denk dat Dries beter aanleunt bij onze smaak. Helaas geen foto van de grenadine genomen. Klokhuis ligt hier wel op de composthoop, na 2 dagen ziet het nog steeds wat rozig: 13 september 2021 aangepast door simonvb foto klokhuis Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.