Jump to content

Asbest uit bodem verwijderen

koenesfriso

Recommended Posts

Asbest is m.i. iets om serieus mee om te gaan. Ik zou professioneel advies vragen. (Nee ik weet genoeg van asbest om toe te geven dat mijn kennis ruimschoots onvoldoende is). Kortom serieus advies geven ga ik niet eens proberen.

In gewone vuilniszakken stoppen - zoals Guus suggereert - is in NL in de meeste gemeenten niet toegestaan. Terecht m.i..

Sowieso is het uit jouw korte berichtje niet op te maken wat de omvang van het probleem is. Gaat het om een paar vlokjes, of om een paar kuub? Wees er aub voorzichtig mee.

Afblijven en melden bij de gemeente. Is echt heel serieuze rotzooi!!!

(Ik zou daar geen tuin willen....je raakt het met de schop ....minuscule vezeltjes komen vrij en die adem je in.....blijven in je longen zitten en kunnen niet door je lichaam zelf worden afgebroken (zoals bijv. zweren bij een houtsplinter dat wel gebeurd) en is zodoende kankerverwekkend.)

Asbest is m.i. iets om serieus mee om te gaan. Ik zou professioneel advies vragen. (Nee ik weet genoeg van asbest om toe te geven dat mijn kennis ruimschoots onvoldoende is). Kortom serieus advies geven ga ik niet eens proberen.

In gewone vuilniszakken stoppen - zoals Guus suggereert - is in NL in de meeste gemeenten niet toegestaan. Terecht m.i..

Sowieso is het uit jouw korte berichtje niet op te maken wat de omvang van het probleem is. Gaat het om een paar vlokjes, of om een paar kuub? Wees er aub voorzichtig mee.

Ik bedoelde eigenlijk zwart speciaal plastic, verkrijgbaar bij de mileustraat.

Omdat het kan.