The Puma Posted March 5, 2012 Posted March 5, 2012 (edited) Hoi, Ik heb mij een appelboompje gekocht.Helaas heb ik niet goed opgelet, het boomplje moet bevrucht worden door een andere appelboomHoogte boom = 100 tot150 cm Dus ik zal een ander boompje erbij moeten zetten, of is er een andere oplossing? Edited March 5, 2012 by Guest Quote
Frank Houweling Posted March 5, 2012 Posted March 5, 2012 (edited) Nope, of de buren moeten al een bestuiver hebben staan! Edited March 5, 2012 by Guest Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Bit Posted March 5, 2012 Posted March 5, 2012 een mini bramley's ? Das helemaal nieuw voor mij. Ik heb een hoogstam. Dacht dat dat niet mini kon met de bramley. Die groeit echt tegen de klippen op. Wat ze allemaal tegenwoordig niet kunnen he ? Quote
Frank Houweling Posted March 5, 2012 Posted March 5, 2012 Ik moet zeggen, is voor mij ook nieuw. Laagstam heb ik ook, maar mini is echt nieuw. Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
The Puma Posted March 5, 2012 Author Posted March 5, 2012 Het is een Patio boompje..... is dat laagstam? Quote
Frank Houweling Posted March 5, 2012 Posted March 5, 2012 Hoort kleiner dan laagstam te zijn Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
The Puma Posted March 5, 2012 Author Posted March 5, 2012 Ik zal dus hier een boompje bij moeten zetten.Malus Domestica James Grieve Waar is deze te kopen? Quote
Frank Houweling Posted March 5, 2012 Posted March 5, 2012 Bij een goede fruitbomenkweker of een goed tuincentrum Je kunt het natuurlijk ook even zonder proberen: misschien heb je het geluk dat 1 van je buren toevallig net een bestuiver heeft staan. Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
The Puma Posted March 5, 2012 Author Posted March 5, 2012 Volgens mij hebben de buren geen appelbomen, maar wij kunnen het proberen Quote
Frank Houweling Posted March 5, 2012 Posted March 5, 2012 Wacht het dit jaar even af; komt er bloesem in maar geen appels dan kom je in het najaar even een bestuiver bij me halen! Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
powerlite Posted March 6, 2012 Posted March 6, 2012 ach , ze durven tegenwoordig alle rassen op een M27 zetten en die dan patio noemen.Of een bramley zo klein te houden is en er nog vruchten op krijgen vraag ik me toch ook een beetje af. Het is daar een veel te sterke groeier voor. Lijkt me geen goeie keuze. Quote
Recommended Posts