Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Gevraagd stekken

Recommended Posts

Ik heb alleen de witte aalbes en druiven 2 soorten blauwe, ben alleen bang dat ik de rasnaam niet meer heb, ben niet zo bewaarderig. Als het weer (beetje heel hoog water nu bij ons richting de moestuin) en mijn gezondheid het toelaten, zal ik eens gaan kijken!

Even a broken clock is right twice a day

De witte aalbes zou al top zijn, daarvan vindt ik de rasnaam niet zo belangrijk.

Laat maar weten waneer het water lager is en je tijd hebt gehad, en wat je zelf nog zoekt aanplanten/zaden enzo.

Players only love you when they're playing.

Leuk Jorieke als je takken genoeg hebt dan zou ik daarvan wel wat willen.

Nee roze aalbes heb ik niet, klinkt wel mooi zelf denk ik dat ik het wat betreft aalbes bij rood en wit laat, ik vindt bij de witte zo apart dat vogels er niet van vreten omdat ze in hun ogen niet rijp zijn, ben benieuwd of dit voor witte aardbei ook opgaat

Wie weet denken de mensen die op bezoek komen dat ze beschimmeld zijn.

Ja commentaar heb ik al veel gekregen over zwarte wortels, paarse spruitjes rode en blauwe mais en gekke tomaat soorten dus verwacht dat ook van de aardbei.

Maar het leukst aan ""anders"" gekleurd fruit/groente is dat naast de kleur de smaak ook anders is.

Ben bv niet echt gek op spruiten maar de paarsespruiten smaken zachter minder die typische spruitsmaak, dat vindt ik dus beter

Als het weer (beetje heel hoog water nu bij ons richting de moestuin) en mijn gezondheid het toelaten, zal ik eens gaan kijken!

Beterschap koert. Wat betreft de waterstand (stijgen volgens het nieuws) ligt mook niet echt gunstig. Heb even snel op googlemaps gekeken (dus niet aan welke tak van welke rivier) mook ligt

Mook ligt aan de maas, mijn tuinen(thuis en de moestuin)liggen direct aan de dijk. Door alle regen wordt langzaam aan wel een beetje spannend, alhoewel het sinds gisteren een beetje aan het zakken is. 2ih0875.jpg

De foto is van twee dagen geleden bij ons achter.

Heel eerlijk gezegd vind ik het geweldig ! Oke als het echt de dijk over komt en ons huis binnendringt en we moeten evacueren, is dat niet zo geweldig, maar ik vind water wel zo iets magisch en krachtig...Wow.., ik ben natuurlijk ook niet voor niks aan het water gaan wonen. Woon nu al 13 jaar (bijna 5 jaar in Mook de rest ook aan de maas, maar dan aan de overkant) aan het water en dit is het hoogste wat ik heb meegemaakt. Ik geloof dat het '95 was toen het hier en in de betuwe echt heel erg was.

nou gelukkig vindt je het mooi, ik zou niet weten waar ik mijn huisdieren dan veilig moet laten en voor de tuin lijkt me ook

zoveel water wat tijdje op je land staat behoorlijk schadelijk, maar mischien laat het wel vruchtbare slib achter.

:lol: nou gelukkig vindt je het mooi, ik zou niet weten waar ik mijn huisdieren dan veilig moet laten en voor de tuin lijkt me ook

zoveel water wat tijdje op je land staat behoorlijk schadelijk, maar mischien laat het wel vruchtbare slib achter.

Als het zover komt gaan de konijnen het dakterras op en de hond die zwemt wel hoor, die duikt er nu ook al regelmatig in .Zoveel water op het land zou inderdaad niet heel bevorderlijk zijn denk ik, maar beide tuinen liggen gelukkig aan de (nog)droge kant van de dijk.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...