Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn naam is Hetty, woonachtig in Tilburg en ik heb al zo'n 24 jaar een moestuin. De laatste jaren ging het ietsje minder goed, want ik heb een zgn schaduwtuin. De ( beschermde ) Beukenlaan bomen werden te groot en de takken hangen deels over onze tuinen heen. Nu ga ik mijn tuinplan helemaal aanpassen, alles wat zon nodig heeft aan de 'zon' kant en de rest onder en nabij de bomen. Kruiden enz. Het wordt een leuk plan, alles gaat op de schop. Tips zijn welkom, want ik wet nog lang niet alles. Maar ik heb er zin in..

Hartegroet Hetty

• Like 3
Geplaatst:

Ha die Hetty,
Gezellig dat je erbij komt.
Joh. Je hele moestuin op de schop! Dat zal een aardige klus worden. Maar leuk dat je er zo’n zin in hebt. Het wordt vast prachtig!
Als je een beetje een opzetje hebt, deel het vooral op het forum. Er zijn veel mensen die graag meedenken.
Groetjes en succes!

wees bevriend met kleine dingen

Geplaatst:

Hallo Hetty welkom hier. En met die schaduw tuin gaat het zeker lukken ,wat je al zelf zei dat je er veel kruiden kunt kweken maar ook veel bladgroenten zoals sla ruccola snijbiet en nog veel meer.succes met je tuin.

Geplaatst:

Hoi Hetty,

Leuk om hier een mede tilburger te zien.

Heel veel succes met het omgooien van je tuin en een heel groeizaam jaar gewenst.

• 4 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...