ronnie24 Geplaatst: 3 maart 2023 Geplaatst: 3 maart 2023 Hallo is er iemand die met de thermo timer werkt met kweek bak Heb een set aan geschaft Uiteraard ook de handleiding Van alles geprobeerd om continu 20 graden te krijgen in kweekbak\ Het lukt me niet is er iemand die het me kan uitleggen Quote
redzebra Geplaatst: 3 maart 2023 Geplaatst: 3 maart 2023 (aangepast) zou toch normaal moeten werken, heeft een meetnauwkeurigheid van 0,1 graden. dus verwacht dat je dat wel binnen een graad houdt. Wat is jouw ervaring ? delta temperatuur ? 3 maart 2023 aangepast door redzebra Quote
Frans Geplaatst: 3 maart 2023 Geplaatst: 3 maart 2023 @ronnie24 Ik heb eens naar de online gebruiksaanwijzing gekeken. Staat dat ding soms per ongeluk in de timermode (symbool van een klokje zichtbaar in display) i.p.v. de thermomode (symbool van een thermometer zichtbaar in display) ? In de timermode regelt hij in een tijdsbestek van 24 uur alleen in 1 tot maximaal 3 in te stellen periodes de temperatuur. In de thermomode, die jij nodig hebt, regelt hij continue de ingestelde temperatuur. https://com-tradebyte-core-tbone-media-live.s3.eu-central-1.amazonaws.com/media/1768/23378-600f25fd35835.pdf Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.