Geplaatst: 16 mei 201312 j Ik heb ook 2 potjes gemaakt,ben benieuwd hoe ze smaken.Ik heb er mosterdzaad in gedaan, italiaanse kruiden,en een flinke theelepel peper.Hier houden we wel van pittig.Ik wil ook nog ff één maken met peperflakes.
Geplaatst: 16 mei 201312 j Auteur Toevallig heb ik vanmiddag ook weer 2 potten gemaakt....eentje volgens recept en een met pepperflakes van de cayennepeper van 2 jaar geleden...een flinke lepel heb ik erbij gedaan want de vorige keer was ie niet pittig genoeg. Mosterdzaad erbij lijkt me ook lekker Indy....volgende keer eens proberen
Geplaatst: 16 mei 201312 j Ik heb nog een stukje over.Ik ga morgen weer even een potje zoeken voor die met peperflakes.
Geplaatst: 16 mei 201312 j Ik heb er twee gemaakt. Een met Italiaanse kruiden en een met cayennepeper. Ben benieuwd! Heb ze wel helemaal achterin de koelkast gezet, zodat ik het niet elke keer zie en er beter van af kan blijven Bonaire is waar mijn huis staat en waar mijn bed slaapt!
Geplaatst: 5 juni 20178 j En ineens kwam ik er weer op,en dacht.................dat moet ik ook weer even maken. Heerlijk was ie, met de pepers.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.