Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal!

Hoe kan het dat ik dit forum net vijf minuten geleden pas ontdek? Toen het vorig jaar niet zo goed met me ging ben ik verslaafd geraakt aan het moestuinieren. Onze tuin is van alle vrouwen uit de familie, in de praktijk werken vooral mijn moeder en ik er graag en mijn tante komt ook regelmatig buurten.

Onze tuin ligt achter een tuincentrum en er zijn geen regels. Geen corvee, geen toiletten, geen verplichtingen. De tuin is dan ook een lekkere chaos. Vandaag ga ik voor het eerst weer aan het werk.

En dan nu de foto's!

moestuin123831331461927.jpg

Vorig jaar stonden aan de ene kant groenten:

moestuin416801331461925.jpg

En aan de andere kant bloemen:

moestuin1148381331461924.jpg

Qua dieren zijn er voornamelijk naaktslakken, maar soms sta ik ineens oog in oog met een haas:

moestuin385921331461926.jpg

En mijn vader houdt er bijen, de honing is heerlijk!

moestuin546291331461928.jpg

Tot slot een waarheid als een koe:

moestuin1083291331461924.jpg

Aangenaam kennis te maken!

Mijn naam is haas!

Geplaatst:

welkom hoor ! leuke binnenkomer. Je kunt je hier helemaal uitleven ( = inlezen )

Geplaatst:

Ah zo snel veel reacties, dat is een goed teken! Een levendig forum! Eerst maar eens rondlezen inderdaad..

Mijn naam is haas!

Geplaatst:

Welkom en wat een leuke voorstelfoto's meteen erbij

Die bijen....reuze interessant!....mooi stukje zelfvoorziening naast een moestuin.

Geplaatst:

Hallo "Haas" en welkom op dit forum. Wat goed dat je het samen met je moeder en tante doet En gelijk hebben jullie, het is dan veel gezelliger. Mooie foto's. Maar.. geen last van die hazen Heerlijk lijkt me dat, verse honing.

Good things come in small packages

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...