Geplaatst: 8 mei 20232 j Ik ben Huub en al 70 jaar in de moestuin actief geweest. Alle generaties voor en naast mij waren moestuinders. Nu ben ik de laatste en heb een berg kennis en kunde die ik graag met jullie deel.Heb zelf nu copd en kan zelf helaas niks meer.Dus daarom probeer ik het nu over dit internet zodat ik toch wat kan genieten/adviseren/bewonderen.Vanaf de tijd van mijn grootvader en vader meehelpend in de tuin deed ik kennis op die volgens anderen alles omvattend is. Als jullie vragen tips enz willen vraag maar raak. Kennis uit Noord Brabant gratis te verkrijgen. Groeten van de oude Huub ps fotos volgen.
Geplaatst: 8 mei 20232 j Welkom Huub. Mooi dat je dit forum gevonden hebt en op deze manier nog wat meedoet met moestuinieren! Fijn ook dat je je kennis wilt delen ! Veel plezier! 😊
Geplaatst: 8 mei 20232 j Leuk dat je je kennis wil delen en welkom hier.. Veel oudere tuinders weten heel veel maar zijn digitaal niet zo sterk, maar jij hebt ons gevonden. 👍 De moestuin van Patrijs
Geplaatst: 8 mei 20232 j Welkom Huub. Je kan hier in ieder geval naar plaatjes kijken, dat is ook altijd leuk. En iemand met veel kennis is altijd fijn om te hebben. Voor nu heb ik even geen vragen, maar anders weet ik je wel te vinden.
Geplaatst: 9 mei 20232 j Hallo naamgenoot, welkom. Misschien vind je het leuk om al je kennis in je eigen blog / "moestuinseizoen" te plaatsen? Daarnaast zul je wellicht opkijken van de kennis die op dit forum reeds aanwezig is. Groetjes, jonge Huub (was plm 1jaar toen jij begon met tuinieren).
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.