Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Ruillijst acpronk oktober 2023


acpronk

Aanbevolen berichten

1 uur terug, acpronk zei:

@Tanja65 de ananassalie groeit echt als een malle, daar heb ik veel stekjes van op water gezet. De andere 2 zijn klein en bloeien meer dan ze groeien geloof ik (ze krijgen weinig aandacht, want ik ben niet zo vaak op de tuin). Ik zal kijken hoeveel ik daar van af kan knippen. Je krijgt dan alleen een takje die je zelf moet wortelen, want tijd is helaas schaars...

Een takje dat ik zelf moet wortelen is helemaal prima. Als je de soort weet nog beter maar ik ben ook blij met onbekende soorten. Ik probeer mijn salie soorten uit te breiden dus dat experiment ga ik graag aan. 

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

 

IK heb wel interesse in:


Gelbe Kirschen, Coyote, Rebel Starfighter Prime,Pink Champagne,Chadwick's Cherry,Coyote, Jujube, 

Zie mijn lijst van vorig jaar. Heb zelfgemaakte pruimenjam, heb veel tomatensoorten. Kan deze  lijst opsturen.

Hoor wel wat je wilt.

 

Groetjes van CLaudia

Link naar reactie
Delen op andere sites

 @Claudy ja, dat is goed.

Heb je voor mij een plantje lavas (de mijne was aangevallen door woelratten, hebben de peper er vlakbij de grond ingetrokken en opgegeten, en de lavas boven de grond grotendeels opgegeten, heeft het overleefd maar daarna ging de ananassalie er bijna overheen groeien en kreeg dus weinig licht meer).

En zaadjes van de tomaten Miel du Mexique, Liguria, Japanese Trifele Black, Indigo Pear Drops, Chio Chio San, Iva's Sweet White.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later ...
Op 14-8-2023 om 20:48, Jorieke123 zei:

ik zie dat roomse kervel-zaden pas kiemen na een koudeperiode dus ik geef je lekker wat zaden die je dan ergens in de tuin zaait en dan heb je komende lente heel wat gekiemde plantjes. Ik kon ze eerdere jaren in april ook altijd uitdelen, dan komen ze hier vanzelf op. 

 

Bij mij komen ze op:

 

227_0027.JPG

 

227_0028.JPG

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...