Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Blauwe druif levend of dood?

Featured Replies

Geplaatst:

Zou deze nog in leven zijn of is hij dood? Deze druivelaar werd door de vorige eigenaar geplant. Ik woon hier nu sinds september en er is niks veranderd aan deze plant.

blauwe-druif39741332278240.jpg

Geplaatst:
  • Auteur

Volgens mij niet. Ik kan natuurlijk mis zijn want ik heb er geen kennis van. Het ziet er allemaal zo "dor" uit. Is hij ook niet enorm klein of groeit dat snel?

Geplaatst:

Gewoon nog even afwachten. Het is nog vroeg, dus het kan nog komen. Maar druiven zijn wel vrij zachte planten dus het kan natuurlijk dood zijn gegaan deze winter.

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Geplaatst:

Met de nagel stukje bast wegkrabben. Groen is leven.

De linker zijtak lijkt dood, maar de hoofdtak niet. Deze is mooi roodbruin van kleur.

Geplaatst:

mmm dat vroeg ik me dus ook af bij onze druiven struik, vergeleken bij de appel en kersenboom vond ik er in de druivenstruik weinig leven in zitten, ik denk zelf nog even geduld, zie wel knoppen niet overal eerlijk gezegd, heb hem zelf gesnoeid, hoop zo dat ik het echt goed heb gedaan, dus morgen even afkrabben en dan moet het groen zijn. Vorig jaar zoveel trosjes, was er zo trots op, en veel weggegeven en ieder vond ze zo lekker, moet wel gaan krenten, wist ik vorig jaar ook nog niet. als hij het gaat doen komen er natuurlijk ook daar foto's van. maar moet er eind deze maand volgens mij toch meer leven in komen.

Geplaatst:
  • Auteur

Dan ga ik idd nog even wachten. Ik ben eigenlijk van plan om er nog eentje bij te planten maar kan dit nu nog?

Geplaatst:
Met de nagel stukje bast wegkrabben. Groen is leven.

De linker zijtak lijkt dood, maar de hoofdtak niet. Deze is mooi roodbruin van kleur.

Hij kan ook nog wel eens vanuit de kluit komen, dus als hij bruin is zou ik het alsnog even afwachten!

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Geplaatst:

Druif in pot (alles in pot) kun je hele jaar planten, blotewortel is ander verhaal.

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Druif kan je altijd verrassen. We dachten ook dat onze druif dood was, maar 2 jaar later leefde ie ineens weer op.

Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.

Geplaatst:
  • Auteur

Ik zal hem dan nog maar een jaartje laten staan, wie weet is het een doorzettertje.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.