Erny Posted September 6, 2023 Posted September 6, 2023 In het Tomaten Kimchi recept werd verwezen naar haar Xtra Chili Oil. Mooi recept, goed om de gedroogde pepers te verwerken. 3 1 Quote
rorror Posted September 6, 2023 Posted September 6, 2023 Wel wat veel ingrediënten die weggegooid worden na het maken van de olie. Zal het zeker gaan proberen als ik genoeg peppervlokken hebt, ziet er erg lekker uit. 1 Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
MSDG Posted September 11, 2023 Posted September 11, 2023 Zal best lekker zijn, maar ik sla een rondje over, m’n mond staat al bijna in de fik na het kijken van dit filmpje. 🤯 1 Quote Volg ons op instagram: https://www.instagram.com/huizersemoestuin/
Mellie Posted September 12, 2023 Posted September 12, 2023 Wow wat een prachtige kleur heeft die olie! Ik heb gewoon de helft niet van de ingrediënten. Van 2 Koreaanse elementen had ik zelfs nog nooit gehoord! Mooi hoor. Quote
Recommended Posts