RobN Posted November 21, 2023 Posted November 21, 2023 ivm dat ik een paar meter moestuin moet gaan missen, heb ik mijn rabarber moeten verplaatsen. Zo goed als het kon uitgegraven maar er knapten wel allerlei wortels / verdikkingen in de grond. Ik hoop dat het niet niet erg is. 1 Knol splitse zich. ik heb 2 kleine splitsingen in een grote emmer in de grond gezet en in de koude kas. Nu heb ik de nieuwe knollen in een verhoogd bedje gezet. hier hebben pompoenen gestaan dus lekker al voorzien van compost. Ook heb ik de pollen afgedekt met een laag compost, maar ik las ergens op internet dat je dat juist niet moet doen. Klopt dat? Want dan veeg ik de koppen weer schoon met een handborstel ofzo. Het ziet er nu zo uit: Quote Onkruidmanager 1.0
loes Posted November 21, 2023 Posted November 21, 2023 De neuzen moeten inderdaad nog net boven de grond uitsteken dus ze zitten nu wat te diep. 1 Quote
RobN Posted November 21, 2023 Author Posted November 21, 2023 ok dan ga ik het toch even weg vegen van de koppen Quote Onkruidmanager 1.0
Recommended Posts