Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

De moestuinbeurs 2024

Featured Replies

Geplaatst:

Kreeg vandaag de nieuwsbrief binnen van demoestuinbeurs.nl 

Dit keer wel drie dagen , 22, 23, en 24 maart.   Dit keer word deze gehouden bij Kasteel Groeneveld bij Baarn.  Bijna een thuiswedstrijd voor mij, dus ik ga wel weer rondkijken! 😊👍🏻

als je naar de website gaat, veel deelnemers zijn al bekend! 

Geplaatst:

Oh, wat leuk. Ik ga zeker proberen te gaan. Ik heb daar zo vaak met de hond gewandeld!

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:

Idem hier! De moestuin vrouw van kasteel Groeneveld is ook erg leuk, ze maakt echt veel werk van de tuin. Het zou zo maar kunnen dat ik de oude vriendinnen uitnodig er met me heen te gaan..als ik niet midden in de verhuizing zit natuurlijk🧐

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
  • Auteur

Ik heb mijn tickets besteld voor de 22 ste! 

Geplaatst:

Grappig, inderdaad best in de buurt. Was het voor de gevorderde moestuinier nou ook nog interessant? 

Geplaatst:
  • Auteur

Ik heb sinds 12 jaar een moestuin, dus of ik gevorderd ben weet ik niet. Meestal doe ik maar wat. Maar zo’n beurs doe je ook voor de leuk denk ik, ik ga met een vriendin, koop hier en daar een plantje, zakje zaad, lekkere dingen. 
Bakkie cappuccino en bio patat in een puntzak met truffelmayo!  
ik ben vorig jaar geweest, en vond het leuk, maar niet spectaculair ofzo.  Dus had niet zoiets van, ik ga daar weer een end voor rijden. ( laten rijden). Maar nu naast de deur, dus de keus om te gaan was gauw gemaakt!  😊

• 3 maanden later ...
Geplaatst:
Op 9-12-2023 om 19:38, MSDG zei:

Grappig, inderdaad best in de buurt. Was het voor de gevorderde moestuinier nou ook nog interessant? 

Hangt een beetje van de smaak af, op basis van mijn indrukken van de 1ste moestuinbeurs (2023 in Beesd).   De Oude Kastanje is er weer en die heeft altijd leuk aanbod van aparte dingen, en ik had een leuk gesprek met iemand van MergenMetz.  Maar pakweg 85% van de kraampjes waren best grappig voor mij om te zien (Tuinontwerp, zeer luxe regentonnen, beetje doorgeschoten eco gedoe etc.), maar qua aanbod (kennis, producten) had ik er niks aan.

Geplaatst:
  • Auteur

Moestuinbeurs was, ondanks de regen, best nog wel druk en leuk!  Had het idee dat er wel meer plantjes en fruitbomen/ struiken verkocht werden.  Maar had ook het idee dat het kleiner was, en net zoals alles veel duurder.  Ik heb niet heel veel gekocht maar me wel geamuseerd!  Maar nu voor mij mij wel klaar, deze moestuinbeurs! 
aardperen, twee groene aspergeplanten en een klein boomstammetje waar paddo’s op gaan groeien ! ( als het goed is) 

Als  je nog gaat, en je wil koffie drinken, kun je dat beter niet doen bij het kasteel zelf…….zo duuuur….! Daggie uit mag best wat kosten hoor, maar sommige dingen…..pffff. 

IMG_2735.thumb.jpeg.0edb86170547f958a0b2b6c24d29901e.jpeg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.