bartp Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 Hallo, Weet iemand wat dit is? Op 1 tak van mijn Doyennee du Comice (in de herfst geplant) komen er rare rode uitsteeksels uit de knoppen ipv bladeren/bloesems. De andere takken hebben dit niet. Groeten, Bart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 = heel normaal. Bladknop met de eerste 'uit-vouwingen ' van het blad. , een soort 'pré - blad' , okselblad - deel. Ik weet niet goed hoe het te onschrijven. De Paardekastanje heeft het bv nog duidelijker.Niks mis , niks fout. heel normaal. Geen bloemknop. Bladknop. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
powerlite Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 Dat is hier ook zo bij doyenné. ik heb dat op 2 takken. de andere takken hebben dat niet gehad. Nog nooit bij stil gestaan eigenlijk. is inderdaad niet bij elk bladknop zo.Zal de knoppen eens in de gaten houden tijdens het verder uitlopen , zien of die anders worden dan de andere bladknoppen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Houweling Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 @Bit:Zo mooi had ik het niet kunnen omschrijven Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartp Posted April 1, 2012 Author Share Posted April 1, 2012 super, bedankt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts