Duncan Posted April 3, 2012 Share Posted April 3, 2012 Hallo tuinders, Ik heb gisteren 85 Charlotte aardappelen gepoot. Wat zijn jullie ervaringen hier mee mbt opbrengst, groei, ziektes en oogstduur. hoor graag van jullie. Groet,Duncan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 3, 2012 Share Posted April 3, 2012 Charlottes geven bij mij op klei een goede, wat zeg ik, prima opbrengst. Nooit gewogen of zo, het gaat op het oog en het aantal kisten. En lekker dat ze zijn, echt een heerlijke aardappel, een aanrader! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eva Posted April 9, 2012 Share Posted April 9, 2012 ze zijn echt lekker...maar voor de oogst hoef je het niet te doen.er zijn vele soorten die meer opbrengst per plant geven.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duncan Posted July 24, 2012 Author Share Posted July 24, 2012 Alle charlotte aardappelen zijn er uit. 85 planten en zo'n 125 kilo opbrengst. Ik ben te vreden. De nicola's laat ik nog een dag of 15 staan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted July 24, 2012 Share Posted July 24, 2012 Nou goede oogst hoor Ik vond het een heerlijke aardappel. Ben ook benieuwd naar je nicola's laat je het nog even weten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted August 14, 2012 Share Posted August 14, 2012 Van alle aardappelen zijn de Charlottes het beste de phyt doorgekoemn..tenminste wat de knol betreft. Ik controleer iedere week de kisten met aardappels ( 9 kisten nog) en bij de Desiree en Rosenval zijn er iedere keer wel een aardappel of twee "gevaarlijk". De Charlottes zien er ongeschonden uit. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts