Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Ruillijst Jorieke april 2024


Jorieke123

Aanbevolen berichten

Mijn aanbod: 

 

-- Jute zakken

-- kippeneieren

 

Ik zoek: 

 

-- honing

-- eierdozen voor 10 eieren, van karton/papier/gras of waar ze het dan maar van hebben gemaakt. Geen plastic. 

-- zaagsel of houtkrullen of snippers of iets van die strekking voor in het kippenhok.

-- hooi, stro, hennepstrooisel, als eten voor onze grazers en als bedekking voor in hokken. 

-- Zelfgebakken brood, om in te vriezen. 

-- Granola, cruesli, muesli, dat soort ontbijtzaken

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ik kom er vast wat tegen Angela! 

 

Verder heb ik dit voorjaar weinig tot geen zin in ruilen, mijn hoofd staat er niet echt naar... Komt wel weer, maar niet nu. Ik zal vast het 1 en ander op de weggeeftafel zetten, en we hebben echt een boel eieren. Dat was het dan ook wel. 

  • Like 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ben mijn glaskast aan het opruimen:

 

Nu heb ik een boterkarn in de aanbieding:

 

227_0168.JPG

 

En zo'n pot waar je leuk een lekker drankje in kunt doen er er uit kunt tappen. Zo hip ;) Ik had hem voor azijn, dat je dus azijn kunt tappen zonder die 'blob' bovenin teveel te verstoren. Maar goed, dat doe ik nu op een andere manier dus deze pot staat al een tijd achterin de kast. Het is er 1 van de Action, dus niet echt sjiek ofzo hoor. En ik had hem wel IETS beter schoon mogen maken voordat ik hem in de kast stopte. :oops:

Oeps, ik moet wel even kijken wat voor een deksel daar op ging ook alweer? :think:

227_0169.JPG

 

1 weckflesje van 1/4 liter, met deksel. 

 

227_0171.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...