Jorieke123 Posted February 12, 2024 Share Posted February 12, 2024 Mijn aanbod: -- Jute zakken -- kippeneieren Ik zoek: -- honing -- eierdozen voor 10 eieren, van karton/papier/gras of waar ze het dan maar van hebben gemaakt. Geen plastic. -- zaagsel of houtkrullen of snippers of iets van die strekking voor in het kippenhok. -- hooi, stro, hennepstrooisel, als eten voor onze grazers en als bedekking voor in hokken. -- Zelfgebakken brood, om in te vriezen. -- Granola, cruesli, muesli, dat soort ontbijtzaken Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasuada Posted February 14, 2024 Share Posted February 14, 2024 Ik neem een baal hooi voor je mee. 1 Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arja Posted February 14, 2024 Share Posted February 14, 2024 (edited) Ik bak een broodje voor je. Edit: en ik neem pakken koffie mee voor je voorraadkast. Edit: en eierdozen. Edited March 13, 2024 by Arja 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arja Posted February 14, 2024 Share Posted February 14, 2024 Ik wil wel graag een doosje eitjes. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted February 28, 2024 Author Share Posted February 28, 2024 Ik heb wat baby-vliertjes in de aanbieding: 1 Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted March 9, 2024 Share Posted March 9, 2024 Heb je voor mij nieuwe kruidvenkel? Die van vorig jaar hebben het niet gered Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted March 19, 2024 Author Share Posted March 19, 2024 Ik kom er vast wat tegen Angela! Verder heb ik dit voorjaar weinig tot geen zin in ruilen, mijn hoofd staat er niet echt naar... Komt wel weer, maar niet nu. Ik zal vast het 1 en ander op de weggeeftafel zetten, en we hebben echt een boel eieren. Dat was het dan ook wel. 5 Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 2, 2024 Author Share Posted April 2, 2024 Ik ben mijn glaskast aan het opruimen: Nu heb ik een boterkarn in de aanbieding: En zo'n pot waar je leuk een lekker drankje in kunt doen er er uit kunt tappen. Zo hip Ik had hem voor azijn, dat je dus azijn kunt tappen zonder die 'blob' bovenin teveel te verstoren. Maar goed, dat doe ik nu op een andere manier dus deze pot staat al een tijd achterin de kast. Het is er 1 van de Action, dus niet echt sjiek ofzo hoor. En ik had hem wel IETS beter schoon mogen maken voordat ik hem in de kast stopte. Oeps, ik moet wel even kijken wat voor een deksel daar op ging ook alweer? 1 weckflesje van 1/4 liter, met deksel. Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonnie f Posted April 2, 2024 Share Posted April 2, 2024 Oh. Ik wil weer azijn maken.kan ik de xenoxpot overnemen? 1 Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?” Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasuada Posted April 3, 2024 Share Posted April 3, 2024 Hi Jorieke, heb jij nog zin/ tijd om 2 snelgroeiende eucalyptus ( die jij ook hebt) voor mij te bestellen bij je buurman? Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goldfish Posted April 3, 2024 Share Posted April 3, 2024 15 tot 20 eierdozen (10 eieren) komen jouw kant op. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 3, 2024 Author Share Posted April 3, 2024 @Nasuada ik heb ze even gevraagd of die soort er weer is, maar ze hebben ze pas even geleden gezaaid en gaan ze binnenkort verspenen. Nog niet te koop dus. Ik wil er zelf ook nog 1 dus ik houd het in de gaten voor je! 1 Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lia56 Posted April 4, 2024 Share Posted April 4, 2024 Ik heb 15 eierdozen voor je 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasuada Posted April 4, 2024 Share Posted April 4, 2024 Ik heb ook een stapel eierdoosjes voor jullie🥳 1 Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 4, 2024 Author Share Posted April 4, 2024 Yeah, alvast bedankt! Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 4, 2024 Share Posted April 4, 2024 Ik heb laatst twee x een kilo honing gekregen uit Frankrijk. Ik neem er een voor je mee. 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 5, 2024 Author Share Posted April 5, 2024 Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
G. B. Posted April 11, 2024 Share Posted April 11, 2024 Ik neem iets van het lijstje met ontbijtzaken mee. Mocht je nog een baby vlier in de aanbieding hebben, houd ik me aanbevolen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts