ClaudiaRebecca Geplaatst: 7 april 2012 Geplaatst: 7 april 2012 hallo allemaal, vorig jaar van m'n ouders een iene-mienie kweekbakje gekregen (hadden ze gekregen bij de Boerenbond).Na de 1e keer pluksla gegeten te hebben was ik verkocht.het hele seizoen 2011 alleen maar pluksla in t kleine bakje maar dit jaar wilde ik toch wat meer.Veel ruimte / volle grond hebben we niet in de tuin (en ook niet handig met onze eigen katten), dus heeft m'n man een paar bakken gemaakt. de hoeveelheid tuinhout dat we nog over hadden was nog zoveel, dus heeft m'n man ook nog een andere bak (voor de tomaten ) gemaakt en nog 3 hoge bakken voor kruiden, die staan nu verspreid over de tuin. Ben hartstikke blij met t resultaat en nu wachten op de oogst. inmiddels in de 2 bakken (waar een kweekkastje bovenop staat diverse soorten sla en wortels gezaaid.en binnen de tomaten voorgezaaid.hiervan nog geen foto's gemaakt. t is leuk om te lezen hoeveel plezier iedereen heeft met zijn/haar groententuin/bakken. Nu maar weer wachten op t mooie weer (de openhaard gaat vandaag maar weer aan). Fijne paasdagen. Quote
heggemus Geplaatst: 7 april 2012 Geplaatst: 7 april 2012 Welkom hier!En de bakken zien er mooi uit hoor! Quote
Koetie Geplaatst: 7 april 2012 Geplaatst: 7 april 2012 Welkom! Wat een mooie bakken die wil ik ook wel, heb je nog hout over? Veel succes maar vooral ook veel plezier. Quote
Rantje Geplaatst: 7 april 2012 Geplaatst: 7 april 2012 Welkom! Zien er echt mooi uit!Als de grond erin zit kan je lekker gelijk in de bakken zaaien, zat dingen die je er al in kan doen! En als je door het enthousiasme hier geen plaats meer hebt en he hout is op kan je gewoon verder gaan met emmers, potten en pannen Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
jootje Geplaatst: 8 april 2012 Geplaatst: 8 april 2012 Welkom.....supermooie bakken, gaaf overkapt terras! Veel plezier het komend seizoen! Quote
ClaudiaRebecca Geplaatst: 8 april 2012 Auteur Geplaatst: 8 april 2012 ja,ben er ook superblij mee, heb een hele handige man, terrasoverkapping heeft ie ook zelf gemaakt. Welkom.....supermooie bakken, gaaf overkapt terras! Veel plezier het komend seizoen! Quote
appelvrouw Geplaatst: 8 april 2012 Geplaatst: 8 april 2012 Welkom Claudia! wat is dat voor een spannende pot links op de eerste foto als ik vragen mag? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
ClaudiaRebecca Geplaatst: 8 april 2012 Auteur Geplaatst: 8 april 2012 dank je, t is een plastic regenton, maar ziet er inderdaad uit als een terracotta pot. Welkom Claudia! wat is dat voor een spannende pot links op de eerste foto als ik vragen mag? Quote
Kruidje Geplaatst: 9 april 2012 Geplaatst: 9 april 2012 Welkom Quote Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
Helly Geplaatst: 16 april 2012 Geplaatst: 16 april 2012 Hallo en welkom. En zeker een hele mooie veranda/overkapping Quote Good things come in small packages
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.