Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Jup, met insemineren weet je dat idd precies. Hier loopt alles door elkaar en doet maar wat

Rond kerst was er flinke varkens-seks. Dus zijn we wat gaan rekenen, en kwamen we uit op 13 april. Maar goed... das al een week geleden.

Ik heb net wel wat zien bewegen in het zwarte varken. Dus die is niet gewoon dik (was ik een beetje bang voor ) maar echt wel zwanger.

Geplaatst:

Kun je niet gewoon je hand een tijd op de buik houden dat je ze voelt bewegen ?

Loopt er bij hun geen melk ofzo uit de tepels vlak voor de bevalling, het zou leuk zijn als je bevalling ook kon zien,

maar je varken zal ook wel liever op een moment dat ze alleen is willen bevallen.

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

die 5 wolvarkens rennen de hele dag zeker achter Jimmy aan.

Lekker groot stuk weiland voor ze

Geplaatst:

Hier wat foto's! Veel zijn nog wat onduidelijk, zo in die donkere schuur met rode warmhoudlamp.

@Jet: Nee, het waren er 5, maar eentje was echt een stuk kleiner dan de rest, en helaas al dood toen we er bij waren. Ze heeft er dus 5 gehad, waarvan er nu 4 de hele tijd over elkaar kruipen

En 2 filmpjes:

View My Video

View My Video

foto01372111335166862.jpgfoto01468191335166870.jpg

"sorry knorries, maar voor het moestuinforum moeten jullie even de kou in, op de foto!" Ze bleven maar lopen, en alle foto's zijn dus wazig Zo'n kuiken blijft tenminste zitten

Dit is een beertje:

foto02096641335166877.jpgfoto02613041335166893.jpgfoto02448851335166885.jpg

En dit ook: (een ander beertje en het enige zeugje zijn helemaal oranje/bruin. Dit beertje heeft nog wat zwarte vlekjes en staartje)

foto02850261335166900.jpgfoto02957451335166908.jpgfoto03153761335166920.jpg

Geplaatst:

Wat een mooi nieuw leven! Geweldig mooie kleur ook. En die snoetjes zijn wel erg mooi..net zo`n hond met een ribbelsnuit ( ben de naam kwijt)

Mag je van de moeder de biggen meenemen..best wel relaxt van haar..

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

AAAAAAAAAAhhhhhhhhhhhhh gaaf zeg wat zijn ze cool die vlekke big vindt ik leuk maar de bruine met zwart oor en staart ook heel grapig wat zijn ze mooi, en leuk om zo steeds te kunnen bekijken.'

Echt cool, ik snap dat je bezorgt ben met grote dikke moeder straks als ze wat groter zijn zal dat wel minder worden.

Best mooi zo'n klein groepje, ik dacht echt aan 10 of 12 jonkies

Nuja nu dat geinige zwarte moeder varken nog.

Maakt het bij deze varkens uit dat vrouwtjes meer ""gewenst"" zijn als bij de schapen/geiten ?

Mischien omdat de mannetjes gecastereerd moeten worden en vrouwtjes niks bij hoeft te gebeuren maar verder ?

Gedfeliciteerd met jullie eerste biggen

Geplaatst:

Wat gaaf, gefeliciteerd!

Leuk zijn die lelletjes in de nek

★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。​°*★*˚°。°*。°*★

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...