Jorieke123 Geplaatst: 20 april 2012 Auteur Geplaatst: 20 april 2012 sorry, nog niets. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Marieke Geplaatst: 21 april 2012 Geplaatst: 21 april 2012 Nu dan ? Quote ★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★
appelvrouw Geplaatst: 21 april 2012 Geplaatst: 21 april 2012 Mijn buurman weet altijd op de dag af als Sophie gaat bevallen..dat komt natuurlijk door het insemineren? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 21 april 2012 Auteur Geplaatst: 21 april 2012 Jup, met insemineren weet je dat idd precies. Hier loopt alles door elkaar en doet maar wat Rond kerst was er flinke varkens-seks. Dus zijn we wat gaan rekenen, en kwamen we uit op 13 april. Maar goed... das al een week geleden.Ik heb net wel wat zien bewegen in het zwarte varken. Dus die is niet gewoon dik (was ik een beetje bang voor ) maar echt wel zwanger. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
hansm Geplaatst: 21 april 2012 Geplaatst: 21 april 2012 Kun je niet gewoon je hand een tijd op de buik houden dat je ze voelt bewegen ?Loopt er bij hun geen melk ofzo uit de tepels vlak voor de bevalling, het zou leuk zijn als je bevalling ook kon zien,maar je varken zal ook wel liever op een moment dat ze alleen is willen bevallen. Quote Players only love you when they're playing.
Jorieke123 Geplaatst: 21 april 2012 Auteur Geplaatst: 21 april 2012 Ja, maar zodra je je hand er op legt, gaat het hele varken bewegen omdat ze aaien zo lekker vindt. Dus kan je niet goed voelen wat nou een big, of wat nou het varken is Ik heb al wel een keer gecheckt voor die melk Maar ik kon haar nog niet melken Ik ga steeds even kijken, meestal slapen ze. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Infinite Geplaatst: 22 april 2012 Geplaatst: 22 april 2012 en? en? en? 7?8?9?10?20? Quote To plant a garden is to believe in tomorrow.
Jorieke123 Geplaatst: 22 april 2012 Auteur Geplaatst: 22 april 2012 NOG niets! We zijn er helemaal klaar voor, en de zeugen lijken er ook van af te willen. Maar die biggen nemen de tijd... Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
hansm Geplaatst: 22 april 2012 Geplaatst: 22 april 2012 Voor al dat wachten wil ik wel graag veel foto's en filmpjes Quote Players only love you when they're playing.
Jorieke123 Geplaatst: 22 april 2012 Auteur Geplaatst: 22 april 2012 Komt helemaal goed, dat weet je toch? Hier vast een filmpje van een rennende Jimmy, om je even zoet te houden: View My Video Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
hansm Geplaatst: 22 april 2012 Geplaatst: 22 april 2012 die 5 wolvarkens rennen de hele dag zeker achter Jimmy aan.Lekker groot stuk weiland voor ze Quote Players only love you when they're playing.
Jorieke123 Geplaatst: 22 april 2012 Auteur Geplaatst: 22 april 2012 Jimmy kan nog veel harder en gekker rennen, hij rende nu vrij normaal. Hij kan echt lekker gek doen Hun 'weiland' strekt zich ook nog een stuk naar rechts uit. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Gast jack Geplaatst: 23 april 2012 Geplaatst: 23 april 2012 leuk filmpje .rennen kunnen ze zeker Quote
Jorieke123 Geplaatst: 23 april 2012 Auteur Geplaatst: 23 april 2012 Jiiiiiihaaaaaaa! 4 biggen van het bonte varken! Vannacht/vanmorgen vroeg geboren! Ze waren al druk aan het doen toen ik kwam kijken Wel 3 beertjes (worden borgjes) en maar 1 zeugje. Ach... foto's volgen! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Heylane Geplaatst: 23 april 2012 Geplaatst: 23 april 2012 Leuk! Gefeliciteerd en nu morgen de andere (6 stuks) Quote
appelvrouw Geplaatst: 23 april 2012 Geplaatst: 23 april 2012 Proficiat! (kunnen het nog meer worden?) Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 23 april 2012 Auteur Geplaatst: 23 april 2012 Hier wat foto's! Veel zijn nog wat onduidelijk, zo in die donkere schuur met rode warmhoudlamp. @Jet: Nee, het waren er 5, maar eentje was echt een stuk kleiner dan de rest, en helaas al dood toen we er bij waren. Ze heeft er dus 5 gehad, waarvan er nu 4 de hele tijd over elkaar kruipen En 2 filmpjes: View My VideoView My Video "sorry knorries, maar voor het moestuinforum moeten jullie even de kou in, op de foto!" Ze bleven maar lopen, en alle foto's zijn dus wazig Zo'n kuiken blijft tenminste zitten Dit is een beertje: En dit ook: (een ander beertje en het enige zeugje zijn helemaal oranje/bruin. Dit beertje heeft nog wat zwarte vlekjes en staartje) Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 23 april 2012 Geplaatst: 23 april 2012 Wat een mooi nieuw leven! Geweldig mooie kleur ook. En die snoetjes zijn wel erg mooi..net zo`n hond met een ribbelsnuit ( ben de naam kwijt)Mag je van de moeder de biggen meenemen..best wel relaxt van haar.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 23 april 2012 Auteur Geplaatst: 23 april 2012 Moeders ligt echt voor pampus, ik vind het wel echt doodeng, die biggen half onder zo'n groot varken. Ze kunnen achter/onder de biggenberschermers, en er hangt een lamp waar ze nu onder liggen. Maar tijdens het drinken gaat mams even verliggen, en dan zit er al gauw zo'n ukkeltje onder. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Janine~Bustani Geplaatst: 23 april 2012 Geplaatst: 23 april 2012 Jeeeej Jorieke, wat leuk, ze zijn er! Gefeliciteerd! Ze zien er ontzettend schattig uit! Quote
hansm Geplaatst: 23 april 2012 Geplaatst: 23 april 2012 AAAAAAAAAAhhhhhhhhhhhhh gaaf zeg wat zijn ze cool die vlekke big vindt ik leuk maar de bruine met zwart oor en staart ook heel grapig wat zijn ze mooi, en leuk om zo steeds te kunnen bekijken.'Echt cool, ik snap dat je bezorgt ben met grote dikke moeder straks als ze wat groter zijn zal dat wel minder worden.Best mooi zo'n klein groepje, ik dacht echt aan 10 of 12 jonkiesNuja nu dat geinige zwarte moeder varken nog.Maakt het bij deze varkens uit dat vrouwtjes meer ""gewenst"" zijn als bij de schapen/geiten ?Mischien omdat de mannetjes gecastereerd moeten worden en vrouwtjes niks bij hoeft te gebeuren maar verder ? Gedfeliciteerd met jullie eerste biggen Quote Players only love you when they're playing.
Helly Geplaatst: 23 april 2012 Geplaatst: 23 april 2012 Gefeliciteerd! Leuk die 'dalmatiër' big Nu de rest nog... Quote Good things come in small packages
Marieke Geplaatst: 23 april 2012 Geplaatst: 23 april 2012 Wat gaaf, gefeliciteerd! Leuk zijn die lelletjes in de nek Quote ★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.