Jorieke123 Geplaatst: 17 augustus 2024 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2024 5 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 17 augustus 2024 Geplaatst: 17 augustus 2024 Het lijken r wel hondjes haha, wie het eerste er is. 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 18 augustus 2024 Auteur Geplaatst: 18 augustus 2024 Niets, maar ze verwachten wel altijd wat 3 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 4 september 2024 Auteur Geplaatst: 4 september 2024 We hebben de varkens op nieuwe plekken lopen dit jaar, en dat zijn plekken waar wij zelf ook nog wel wat zouden willen oogsten. Bramen, pruimen, appels, en nu ook hazelnoten. Alles wat valt en plekjes heeft dat mogen zij hebben. En dan plukken (of in het geval van de hazelnoten: schudden en snel rapen) wij de mooiste exemplaren voor onszelf 8 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 30 september 2024 Auteur Geplaatst: 30 september 2024 3 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 16 oktober 2024 Auteur Geplaatst: 16 oktober 2024 Maandag heb ik Melk&Puur naar een nieuw veld gedaan. Ze liepen erg makkelijk achter me aan, het was een beste wandeling voor hun korte pootjes In dat nieuwe veld gingen ze meteen staan wroeten... en we hebben nou juist dit soort kortneusvarkens omdat we willen dat ze vooral grazen. Nou ja. Ik ben iets later nog een keer gaan kijken bij ze, en toen bleek dat 1 van de 2 door het schrikdraad was gesprongen/gewandeld/geschrokken en hij had zich op zich wel vermaakt met het omwoelen van ons pad. Maar nu vond hij het ook wel weer tijd om terug te gaan naar zijn vriendje. Met een stukje appel had ik hem zo weer terug. Daarna bleven ze netjes binnen de lijntjes, en hebben ze al veel staan grazen! Ook liggen er hier en daar nog wat appeltjes en er vallen er de komende tijd ook nog wel wat. 6 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 16 oktober 2024 Geplaatst: 16 oktober 2024 (aangepast) Lekker stukje wei/bos voor ze! Melk en Puur dat is te mooi 🤩 16 oktober 2024 aangepast door appelvrouw Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 11 november 2024 Auteur Geplaatst: 11 november 2024 5 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Dahli Geplaatst: 11 november 2024 Geplaatst: 11 november 2024 Wat een geweldige foto’s, die wroetaarde rondom die neus 😃. Wat hebben ze een heerlijk leventje. 2 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 21 november 2024 Auteur Geplaatst: 21 november 2024 Vers beddengoed! (ze lagen echt hard te snurken ) 8 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 25 november 2024 Auteur Geplaatst: 25 november 2024 De 2 grote(re) lui liepen weer als hondjes achter me aan om naar een nieuw veld/bos te gaan. Was best een eind lopen! Zeker met zulke korte pootjes 5 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 25 november 2024 Geplaatst: 25 november 2024 Dwars door het hazelaarblad, dat ligt nu dik! 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 4 december 2024 Auteur Geplaatst: 4 december 2024 3 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 7 december 2024 Auteur Geplaatst: 7 december 2024 (ze was best boos omdat de gevonden suikerbieten die ik kwam brengen volgens haar niet eetbaar waren... maar toch ziet ze er lief uit zo ) 5 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 2 januari Auteur Geplaatst: 2 januari Melk & Puur hebben bijna de hele dag daar in de zon gelegen 3 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 18 januari Auteur Geplaatst: 18 januari Ons varken brak uit! Ze is berig en dacht dat de ossen wel goede partners zouden zijn: (ik heb dat groene hek gebruikt om het gat even snel te dichten) 4 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Charly Geplaatst: 18 januari Geplaatst: 18 januari Hahahaha. Las in de laatste paar updates van dit topic steeds maar hoe braaf ze achter jullie aan tippelden. (Was zelfs alweer aan t twijfelen of we niet toch weer es een kune moesten gaan houden) En dan zie zo’n kune-groot gat in t gaas, en denk je: oh ja… HahaHeeft ze op zich wel kundig gedaan. Zo in t midden precies. Maar dat proberen te partneren met de ossen lijkt me nogal ambitieus 3 Quote wees bevriend met kleine dingen
Jorieke123 Geplaatst: 30 januari Auteur Geplaatst: 30 januari 3 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Arja Geplaatst: 30 januari Geplaatst: 30 januari Wat een gezelligheid! 😆 Het zijn natuurlijk ook sociale dieren, ze zoeken elkaar op. 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.