patatje Geplaatst: 8 april 2012 Geplaatst: 8 april 2012 Weet er iemand waar er aan plantgoed voor de zoete aardappel te geraken is?In de rand van mijn website gebeurt het regelmatig, dat men mij daar naar vraagt, maar ik kan er echter niet op antwoorden. Quote
heggemus Geplaatst: 8 april 2012 Geplaatst: 8 april 2012 Vreeken heeft ze in ieder geval. Verder weet ik het niet. Je kunt ze ook gewoon bij de betere groenteboer kopen misschien? Quote
jeanne-heijmans Geplaatst: 8 april 2012 Geplaatst: 8 april 2012 Na alles wat ik gelezen heb,zou ik niet bij vreeken bestellen. Quote
bloemenkoningin Geplaatst: 9 april 2012 Geplaatst: 9 april 2012 De zoete aardappel koop je in de winkel bij de supermarkt. Deze kun je meteen in de grond stoppen. Ik heb deze bij de AH gekocht. Mischien ook andere supermarkten, de grote dan. En de markten in de grote steden ook. Nu komt de tijd dat je aardappelen zet. Ze groeien alleen als klimplanten dus worden erg groot. Ze zijn wel erg lekker! En het is eigenlijk een vaste plant. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.