dorpstuinderij Geplaatst: 13 april 2012 Share Geplaatst: 13 april 2012 Goeden avond Vorig jaar kreeg ik van iemand heilige boontjes, maar nu weet ik niet of dit stam of stokbonen zijn, kan ik dat ergens aan zien?Wie heeft hierop een antwoordAnna Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jeanne-heijmans Geplaatst: 13 april 2012 Share Geplaatst: 13 april 2012 Nee ik heb geen antwoord omdat ik die niet plant,maar wat ik zeggen wilde welkom. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dorpstuinderij Geplaatst: 13 april 2012 Auteur Share Geplaatst: 13 april 2012 Bedankt, Jeanne, dit is de eerste keer op dit forum en moet nog even zoeken hoe het werkt. Maar ga er zeker mee door. De volgende keer probeer ik foto's mee te sturen.Fijne avondAnna Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jeanne-heijmans Geplaatst: 13 april 2012 Share Geplaatst: 13 april 2012 Je kan nu ook een eigen blog aanmaken van je eigen moestuin seizoen,daar kan je foto's plaatsen, maar ik zal mijn boeken er even op na slaan over de heilig boontjes,maar uit mijn hoofd zeg ik ze staan er niet in,kan je niets vinden op internet? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jeanne-heijmans Geplaatst: 13 april 2012 Share Geplaatst: 13 april 2012 Een boek even nagekeken, stokbonen kunnen tot 2 meter hoog worden maar zal morgen even verder kijken in de encyclopedie of ik daar iets kan vinden, maar misschien weten andere het wel. heb nog even op internet gezocht, het zijn vergeten groenten werden vroeger veel bij kloosters geteeld, en je kan ze vergelijken met tuinbonen, misschien heb je daar wat aan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jeanne-heijmans Geplaatst: 13 april 2012 Share Geplaatst: 13 april 2012 Nou ben ik weer, maar je moet gewoon even de zoek functie hier gebruiken, want er bestaat al een topic hier over. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geedee Geplaatst: 13 april 2012 Share Geplaatst: 13 april 2012 Ja is al een topic over....én een zaai-omschrijving bij topic zaai zaad zaden Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Helly Geplaatst: 16 april 2012 Share Geplaatst: 16 april 2012 Hallo en welkom! Quote Good things come in small packages Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.