jos.de.ruyter Posted April 16, 2012 Share Posted April 16, 2012 ik zoek al enigen dagen in noord-Holland naar de citroenbonen de peulvrucht, dus NIET DE GELE SPERZIEBOON.het is een typisch noord-Hollandse peulvrucht groothandels heb zee niet meer door slecht oogsten afgelopen jaar.ik wil een handje vol hebben om ze te kweken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted April 16, 2012 Share Posted April 16, 2012 (edited) Hey. Ook een van harte welkom op dit forum gewenst Misschien helpt het als je er van zou maken: Best graag zou ik een aantal zaden willen van .... ... want ik zou ze willen gaan kweken... etc....Er is een voorstel-topic trouwens, succes ! Edited April 16, 2012 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jos.de.ruyter Posted April 16, 2012 Author Share Posted April 16, 2012 ik bedoel het goed en me Nederlands is niet al te bestmaar ben wel Hollander missende letters en verkeert geschreven worden zelf aan vullen met letters en cijfers hier onderabcdefghijklmnopqqrstuvwxyz 12345678910 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansm Posted April 16, 2012 Share Posted April 16, 2012 Dekker Sint Maartensbrug verkoopt dat soort droogbonen, ik weet niet of ze ook versturen. Quote Players only love you when they're playing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jos.de.ruyter Posted April 17, 2012 Author Share Posted April 17, 2012 heeft ze ook niet 2011 was zo slecht jaar groot handel heeft ze niet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 18, 2012 Share Posted April 18, 2012 Vreeken heeft ze volgens mij, als dat dezelfde soort is trouwens. Ze staan daar niet op uitverkocht, dus je zou naar de winkel kunnen als je eens in de buurt bent. (versturen gaat te lang duren...) artikelnummer 045200 Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansm Posted April 18, 2012 Share Posted April 18, 2012 vanderwal heeft ze ook maar staat duidelijk bij onder oogst voorbehoud, dus of ze ze nu hebben ? Quote Players only love you when they're playing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jos.de.ruyter Posted April 18, 2012 Author Share Posted April 18, 2012 hahah grapig vreeken had ze niet en van der wal ook niet ik moet het ook van een hobby kweeker hebben .groot handel heeft niks heb ik al geprobeerd zeer slecht jaar geweest 2011 ik hoopte ook op particulier. MAAR TOCH BEDANKT ZO VER Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 18, 2012 Share Posted April 18, 2012 tja... zeg dat dan Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansm Posted April 18, 2012 Share Posted April 18, 2012 Wat irritant als je graag dat wilt, mmmmm je moet onderhand ook nog opschieten, ken jij mischien Guy Dirix van Belle-Epoque ?Als iemand ze heeft moet hij dat toch zijn want hij is toch wel de gene op gebied van vergeten groentes,scoor je vast nog meer toffe dingen. Quote Players only love you when they're playing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jos.de.ruyter Posted April 19, 2012 Author Share Posted April 19, 2012 nee die kan ik niet wel de kievitboon en de blackeye boon , die kan ik heb ze niet en ook nooit gegeetenmaar de citroen boon wel als kleine jongen gekookt en op je boord met wat stroop er over heerlijk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suzanne Posted May 18, 2013 Share Posted May 18, 2013 Nog steeds op zoek naar citroenbonen? Ik heb een zakje! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heidike_21 Posted May 19, 2013 Share Posted May 19, 2013 Ik hou van vergeten en gekke groenten .Helaas heb ik zelf ook geen citroenbonen .Wat is daar zo speciaal aan ? Ruiken of smaken die iets naar citroen ? Sorry voor de eventuele domme vraag Quote http://axelsmoestuin.weebly.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danuta Posted May 19, 2013 Share Posted May 19, 2013 Nee hoor, heeft niets met citrus te maken, is gewoon een klein wit boontje (droogboontje) met een gelige kleur...sommigen vinden deze gewoon beter dan de gewone witte boon, zachter en cremiger van smaak en structuur........en is bij de meeste handels die veen verschillende bonensoorten hebben, standaard in huis... Voor de originele Poster....zaken uit je kindertijd smaken nooit zo lekker als je je eigen herinnert........niet dat de zaken veranderd zijn maar eerder omdat je smaak, smaakervaring etc veranderd zijn....... Maar succes, misschien heb je geluk en kun je een stukje kindertijdherinnering positief tot bloeien brengen.... MVG Danuta Quote MVG Danuta Link to comment Share on other sites More sharing options...
jos.de.ruyter Posted May 20, 2013 Author Share Posted May 20, 2013 ik heb reeds mijn citroen bonen citroen boon is een geelachtig peulvrucht moet je voor het eeten 24 uur weeken dan 20 a 30 minuten kooken opscheppen met beetje stroop er over heen heerlijk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted May 20, 2013 Share Posted May 20, 2013 Suzanne, dit topic is ook al een jaar oud. Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts