esmee Posted April 9, 2024 Share Posted April 9, 2024 Ik heb best wel een kier tussen de deur en de kas, hebben jullie dit afgedicht en zoja waarmee? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
woldistel Posted April 9, 2024 Share Posted April 9, 2024 Ik niet, helemaal luchtdicht hoeft wat mij betreft niet. Ik heb een schuifdeur, trouwens. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
esmee Posted April 9, 2024 Author Share Posted April 9, 2024 Woldistel, ik heb ook een schuifdeur, het hoeft inderdaad niet luchtdicht maar zulke grote kieren haalt alleen de slakken maar naar binnen lijkt mij en daarnaast dan ook muisjes ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loes Posted April 9, 2024 Share Posted April 9, 2024 (edited) slakken komen altijd wel binnen als ze willen. wanneer het nog iets warmer is staat de deur open anders wordt het veel te warm. naast gewenste gasten zoals bijen voor de bestuiving komen er soms ook wat ongewenste gasten een kijkje nemen, daar doe je niets aan. Edited April 9, 2024 by loes 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MSDG Posted April 10, 2024 Share Posted April 10, 2024 Hoe meer je je best gaat doen om ze tegen te houden, des te frustrerender als je ze wel binnen ziet. Niet dichtmaken maar andere manieren zoeken om de beestjes te slim af te zijn. Luchtstroom is ook erg belangrijk anders verstik je je planten in de hete kas, dus gewoon open laten. Mijn kas staat altijd open op minstens een kier. 1 Quote Volg ons op instagram: https://www.instagram.com/huizersemoestuin/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts