Geplaatst: 22 april 201213 j je moet er wel veel voor over hebben om aan een portie wormen te komen. Ging van huis met een stralend zonnetje aan de hemel. Aangekomen bij een voormalig onderkomen van grote runderen, bleek dat ze verhuist waren, en geen mooie mesthoop achter gelaten hadden waar ik de wormen zo voor t opscheppen dacht aan te treffen.Dat die grote beesten er niet waren was niet zo erg, zou daar toch wel wat bang van zijn. Toch met veel gesteun, gekreun over de flink hoge omheining geklauterd om in de restanten mest te zoeken naar de fel begeerde beestjes. Vond ze wel hoor, dus was alles niet tevergeefs geweest. Alleen jammer dat ik verrast werd met een hoosbui. Geen paraplu , nee de zon scheen immers.Geen schuil plek. Dus kleddernat, doorgeregend, kout tot op t bot. Maar wel content met mijn portie wormen. groetjes Wilma
Geplaatst: 22 april 201213 j Die foto!!!!!! GEWELDIG!! Jammer van het buitje maar echt ik vind je foto schitterend, zeg meer dan 1000 worden
Geplaatst: 22 april 201213 j Go Wilma!Volgende keer je chevalier/fotograaf ook een paraplu laten dragen..( of heb je je fototoestel op de zelfontspanner gezet en ben je snel het hekje overgedoken?) We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 22 april 201213 j Auteur gunst appelvrouw, dacht je echt dat ik nog SNEL over zo,n omheining kan?, en mijn fotograaf was even nat als ik,foeterde heel de weg naar huis terug.
Geplaatst: 22 april 201213 j Ik zou het zeker niet kunnen! maar ik heb ook een vriendin van 65 die haar benen in haar nek kan leggen en zo over een hekje klimt. Edit..ik bedoel 75..en ze kan het niet tegelijkertijd 23 april 201213 j aangepast door Gast We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 23 april 201213 j geweldig! Ik vind het echt zo'n verhaal wat nog jaren lang verteld wordt. (lekker bij het kerstdiner )
Geplaatst: 23 april 201213 j Wow Wilma, ik wil op jouw leeftijd (als ik naar de foto kijk heb ik niet t idee dat je nog 20 bent ) ook nog over zo'n hek heen klimmen! Heb nu al af en toe problemen eroverheen te komen Good things come in small packages
Geplaatst: 23 april 201213 j Ik zou het zeker niet kunnen! maar ik heb ook een vriendin van 65 die haar benen in haar nek kan leggen en zo over een hekje klimt. Edit..ik bedoel 75..en ze kan het niet tegelijkertijd Zoals mijn oma, van bijna 75. Klimt zo over elk hekje heen. Tot ze een keer een rok tot over de knie aan had en net zo enthousiast over het hekje klom. Dat werd een tres grande hersenschudding. Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
Geplaatst: 23 april 201213 j Auteur lachen, achteraf gemerkt dat ik mijn nieuwe schepje daar heb laten liggen, zal dus nogmaals klim oefeningen moeten gaan doen,of een nieuw kopen. Het hek is zo,n 1 1/2 meter hoog om die Schotse Hooglanders binnenboord , en kleine eigewijze ouwe vrouwtjes buiten te houden. doei Wilma
Geplaatst: 23 april 201213 j Misschien dit keer een filmpje?Hoe-Wilma-over-een-hoog-hek-klimt-en-haar-schepje-weer-vindt
Geplaatst: 25 april 201213 j Auteur reseltaat van huisvlijt. 3 emmers. zoals te zien staan die dus in elkaar gestapeld. De tussenruimten tussen emmer 2 en 3 met een kurk als wig, En een plantenschaal op de kop. Maar...ik zie steeds meer muggen mijn kamer bevolken.Klopt dus.die heb ik ongewild meegebracht van mijn wormen avontuur. Ben toch al niet op vliegend gedierte en muggen zeker niet.Oplossing , een afgedankte panty over de emmers getrokken, daar kan geen mug meer in of uit. Hierdoor blijven de lucht gaatjes intact, wormen blij, ik blij. Wilma
Geplaatst: 25 april 201213 j Mooi bouwwerk Irritant die muggen.. Achja, is voor kort en geen permanent probleem (hoop ik). Ze hebben menselijk bloed (eiwitten) nodig om eitjes te kunnen leggen, en dat word nu wat lastig... > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 26 april 201213 j Heb je mooi opgelost Wilma. En je kunt weer scheppen Good things come in small packages
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.