JolandaB Posted April 19, 2024 Share Posted April 19, 2024 Goedemorgen, Ik ben Jolanda en samen met mijn 12 jarige zoon proberen we wat groente en fruit te kweken in onze tuin. Mijn zoon zit op het speciaal voortgezet onderwijs en wil graag groen gaan doen. Zo zijn we hier een beetje ingerold. De groente en fruit planten staan tussen de "gewone" planten in zowel de voor- als achtertuin. In het verleden heb ik zelf een moestuin gehad, dus qua groente weet ik al vrij veel en kan ik hem veel uitleggen. Mijn zoon focust echter meer op fruit en daarover kan ik nog heel veel leren. We hebben aalbessen, zwarte bessen, blauwe bessen, rode en groene kruisbessen, witte en blauwe druiven, aardbeien en een kersenboompje. Oh ja, en meloenplantjes die nog in de vensterbank staan. Vooral het snoeien kom ik nog niet goed uit, dus daarover hoop ik wat te kunnen leren hier. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted April 19, 2024 Share Posted April 19, 2024 Welkom jullie! 😊 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lia56 Posted April 19, 2024 Share Posted April 19, 2024 Welkom en heel veel lees / leer plezier hier Geniet met je zoon van alles wat groeit en bloeit! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Houweling Posted April 22, 2024 Share Posted April 22, 2024 Welkom en veel plezier op dit forum! Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasuada Posted April 27, 2024 Share Posted April 27, 2024 Welkom, wat leuk om zo samen een project te hebben. Veel plezier. Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted April 28, 2024 Share Posted April 28, 2024 Welkom! Wat leuk om dit samen te doen. Je hebt altijd wel iets om over te praten mocht er iemand in een nukkige puberbui zijn. Geniet er van! Groene groetjes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts