Geplaatst: 19 april 20241 j Hoi! Mijn naam is Simon en ik woon in de IJmond. Sinds kort heb ik mijn eigen volkstuintje op de Akermaat gekregen na jarenlang op een zorgboerderij werkzaam te zijn geweest en eigenlijk nog steeds doe. Ik ben dol op frambozen, maar om nou mijn hele tuin daarmee vol te zetten lijkt me niet echt handig. Op dit moment heb ik nog geen foto's, maar dat zal niet lang meer duren. 19 april 20241 j aangepast door Simonius
Geplaatst: 19 april 20241 j Hoi Simonius Welkom op dit forum. Heel veel plezier met jouw eigen volkstuin!
Geplaatst: 22 april 20241 j Hallo Simonius! Welkom Wie is er niet dol op frambozen? Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 22 april 20241 j On 4/19/2024 at 6:42 PM, Simonius said: Ik ben dol op frambozen, maar om nou mijn hele tuin daarmee vol te zetten lijkt me niet echt handig. Plant er gewoon een, de rest komt dan vanzelf.
Geplaatst: 27 april 20241 j Welkom en een fijne frambozen oogst toegewenst https://www.deblijehoeve.nl/
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.