meekje Geplaatst: 1 mei 2012 Geplaatst: 1 mei 2012 Weten jullie hoeveel opbrengst een tuinboonplant ongeveer heeft?Ik heb geen idee hoeveel ik moet zetten... Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
pet Geplaatst: 1 mei 2012 Geplaatst: 1 mei 2012 Ik had vorig jaar anderhalve kilo (in de schil) van ongeveer 8 planten. Ik heb ze wel in bakken en dus niet in de volle grond. Ik weet niet of dat nog veel opbrengst zal schelen? Quote
thea Geplaatst: 1 mei 2012 Geplaatst: 1 mei 2012 Je kan 3 x verschillende delen eten van de tuinboon. De toppen ,de bonen en de kleine bonen zonder inhoud kan je ook eten.Heb het laatst hier gelezen. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Kamilla Geplaatst: 1 mei 2012 Geplaatst: 1 mei 2012 Het is nogal verschillend wat de opbrengst per plant is. Ik zet voor mij alleen meestal om en nabij de 20 planten. Manlief lust ze niet! Alles wat over is, kan uitstekend in de diepvries. Quote
meekje Geplaatst: 2 mei 2012 Auteur Geplaatst: 2 mei 2012 Bedankt allemaal!Dan zet ik nog een paar planten neer, ik heb 13 planten we zijn mez'n tweetjes en lusten allebei graag tuinbonen... Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
Yentl Geplaatst: 2 mei 2012 Geplaatst: 2 mei 2012 Ik heb er 33 staan aangezien vorig jaar bijna alle bloemen er tijdens een onweer zijn afgewaaid, had toen 2x een kleine mand met 20tal planten in totaal. Ik denk dat ik dat nu niet voor ga hebben.. gelukkig kan ik de rest weggeven als het nodig is Quote
Antoine Geplaatst: 3 mei 2012 Geplaatst: 3 mei 2012 Hallo, Ik heb er 12 staan, ik eet ze niet en bij mij thuis trouwens niemand, ze zijn voor mn wederzijdse ouders.. Ze komen trouwens mooi op! gr Anton Quote In een groen, groen, knollen, knollenland...
Gerwin Geplaatst: 5 mei 2012 Geplaatst: 5 mei 2012 Ik had er vorig jaar ongeveer 12 staan. Daar heb ik meerdere keren met een gezin van 4 goed van kunnen eten. Ik moest alleen de duiven uit de buurt houden. Die vonden de jonge peultjes namelijk erg lekker. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.