Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Erwin stelt zich voor


Erwin1964

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Mijn naam is Erwin en ik woon in Bodegraven (Zuid-Holland). Ik heb daar sinds een jaar of 4 een volkstuin van 180 m2. Dat is een "echte" moestuin, ik kweek er met veel plezier groente, fruit, bessen en aardbeien. Ik heb er een schuurtje op staan voor mijn gereedschap e.d., een kleine broeikas (2 bij 3 meter ongeveer), een platte bak (2 ruiten) en een composthoop. Stromend water heb ik er niet, maar da's geen probleem, mijn volkstuin is namelijk pakweg anderhalve kilometer van mijn woonhuis. Hieronder een paar sfeerplaatjes van mijn tuin:

 

P1010468.jpg

 

P1010462.jpg

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom !

 

deze snap ik helaas niet, maar vond ik wel grappig : "Stromend water heb ik er niet, maar da's geen probleem, mijn volkstuin is namelijk pakweg anderhalve kilometer van mijn woonhuis "

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In grote steden zijn er "volkstuincomplexen" die naar mijn mening eigenlijk meer een soort vakantieparken zijn en waar huisjes op staan van pakweg 30 vierkante meter en waar men vanaf 1 april tot 1 oktober kan overnachten. Dergelijke huisjes zijn voorzien van stromend water en zijn meestal ook op riolering aangesloten. Zoiets heb ik dus niet, ik heb een stuk grond waarop ik groente/fruit kweek maar waar ik niet mag overnachten en waar ik geen voorzieningen heb. Ik probeerde het onderscheid te maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Erwin:

Hier hetzelfde dus ! geen water ( jawel , zit aan de sloot ) geen poepdoos of iets, maar héérlijk rustig, vol op de zon , en vette klei ! grtz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...