Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Boek 'Komkommers', wie kent 'm?

Rantje

Aanbevolen berichten

Dit vond ik op de het internet en lijkt me een goed betrouwbare bron:

Gisteren kreeg ik het boek “Komkommers” van Hedy Willems in de bus. Dit boek is zeer speciaal en verdient zeker en vast uw aandacht. Het boek is een initiatief van de vrouw van een komkommerteler.

“De teelt van komkommers met (h)eerlijke gerechten van de teler”

In het boek vind je 35 recepten met komkommers. Geen recepten waarvoor je eerst een uurtje moet shoppen om alle ingrediënten te verzamelen. Onder het motto “de lekkerste gerechten zijn veelal de eenvoudigste gerechten”. De volle smaak komt dan best tot zijn recht. Ieder gerecht is perfect geïllustreerd met prachtige foto’s, waardoor je het recept bijna zo kan uitvoeren, als had je de bijgaande tekst niet gelezen. Alle recepten zijn met weinig ingrediënten te bereiden en worden nog eens onderverdeeld in hapjes, salades en lunchgerechten en hoofdgerechten.

Terwijl je in dit boek, dat slechts € 9,95 kost, met prachtige foto’s van dochter Sharon bladert ontdek je ook nog eens waarom komkommers telen echt topsport is. Je maakt kennis met de basis van de teeltprincipes van de moderne, duurzame en milieubewuste komkommerteelt. Terwijl je die lekkere, eenvoudige komkommergerechten klaarmaakt krijg je ook eerlijke informatie over de teelt.

Bron: http://www.plantaardig.com/groenteninfo/berichten/een-levend-boek-komkommers-van-hedy-willems/

Heilige boontjes, ik eet ze rauw!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...