Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Zaadjes gezocht


Aanbevolen berichten

Edit: Heeft iemand aardbeispinazie zaadjes liggen?

Ik zoek een aantal zaadjes die ik nu nog kan kweken, maar ik kan geen zakjes zaadjes blijven kopen natuurlijk dus misschien heeft iemand nog een aantal zaden over die ik over kan nemen.

 

Ben op zoek naar iets in de vorm van

-snackpaprika's

-snackkomkommers

-citroenkomkommer (dat zijn citroenvormige mini komkommertjes heb ik gelezen)

-paksoi (ik heb geen idee hoe het smaakt maar het ziet er lekker uit)

-radijs bv saxa 2

-aardbeispinazie

-broccoli

-slasoorten (ijsbergsla/pluksla)

Verder plantjes die redelijk snel groeien/de tuin in kunnen en waarbij het niet snel mis kan gaan. Ik ben namelijk geen ervaren tuinier.

 

Dus als iemand iets in de aanbieding heeft dan hoor ik dat natuurlijk graag

 

Alvast bedankt!

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de paprika ben je dit jaar echt te laat! Maar kijk of je een mooi plant in een tuincentrum kan vinden! Let erop dat 'ie een mooi al wat stevige steel heeft!

 

Je kan hier dingen ruilen, heb je ergens wat zaden van over?

 

Kijk anders even op www.hobbyzaden.nl ...

Heel veel keuze met leuke dingen, waaronder de lemon komkommer, ik heb hem ook!!! Maar je kan daar voor weinig geld ook weinig zaden bestellen. Verzending is ook niet duur en je hebt het snel in huis! Dus zo heb je van alles een beetje om te proberen voor minder geld

 

En ze heeft echt leuke en aparte dingen ertussen hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad wat Rantje zegt,kost echt niet veel bij lisa's hobbyzaden, verder heb ik voor je zaden van de snack komkommer, stuur even een pb en het komt naar je toe, Je hoeft er niets voor te betalen en het kan gewoon in een envelop, dus verzendkosten ook geen probleem. De soort heet diva en zo groeit hij bij mij ook Ik hoor het wel van je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat jammer, wij hebben hier in landgraaf alleen de stoelinga en de boerenbond. Ben vandaag bij de boerenbond wezen kijken maar er stonden bijna alleen maar een paar sla soorten,koolrabi en verlepte prei.

Die prei word trouwens in holle gaten geplant maar de stekjes zitten in vaste blokjes grond?

 

Ik ben meteen op de site gaan neuzen, wat goedkoop allemaal zeg! En handig die kleine porties zaden. De ananaskers lijkt me erg lekker maar ze hadden dan al gezaaid moeten zijn.

 

Ik heb zaadjes van watermeloen,galiameloen,pompoen, parijse worteltjes en rucola te ruil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de Aldi heb ik inderdaad laatst een aardbeienzaadje in een zakje grond en wortelzaadjes gekocht.

De lidl daar gaan wij bijna niet heen maar we liggen wel bijna aan de grens hier dus het is misschien wel de moeite waard de folder in de gaten te houden.

 

Kruidvat??? Nou dat had ik niet verwacht

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later ...

Kim,

 

ik woon in Kerkrade in de buurt van Schaesberg.(had je net een pb gestuurd).

 

Als je op zoek bent naar zaadjes, Lidl in Herzogenrath heeft HEEEEEL veel! Ligt vlak over de grens, weet alleen niet of ze nu nog veel hebben aangezien er het seizoen niet echt meer naar is (meestal te laat voor zaaien in begin juli).

 

Ik heb ze toen (in februari) voor 19 of 29 cent per zakje gekocht daar dus echt spotgoedkoop en heel veel keuze! + er zitten veel zaden per zakje.

 

 

Groetjes Joyce

19 jaar en sinds 9 maanden ambitieuze moestuinier

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...