Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Welke voeding is glassplinterachtig iets?


Mellie

Aanbevolen berichten

Ik zoek een voeding wat eruit ziet als glassplinters. Vond dat geweldig spul, maar ik heb geen idee hoe het heet. Ik heb het bij de Lidl ooit gekocht. Een plastic zak met stukjes heel dun glas lijkt het. Google en met deze omschrijving werkt voor geen meter, dus ik hoop dat iemand het kent en me kan vertellen wat het is

Alvast veel dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zucht. Wat jammer dat jullie het ook niet weten. Dat was mijn laatste hoop. Want als het Moesforum het zelfs niet weet…. Sja. Dan houdt het op. Ik ga het alleen nog vinden als ik er ooit toevallig tegen aan loop. Jank

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het chemisch hetzelfde is als de natuurlijke stof, waarom dan geen kunstmest. Kunstmatig gesynthetiseerd, maar exact hetzelfde kwa atoomstructuur. Zuivere stof zonder contaminatie. Zo gebruik ik liever zuivere insuline dan een bio alternatief. Maargoei..

 

Denk dat terugleiden naar de bron (Lidl) in een zoekopdracht zin kan hebben. "Lidl meststof planten" bijvoorbeeld. En dan via de afbeeldingen fuctie en je geheugen, kijken of je de verpakking herkennen kunt, het maakt al een wereld van verschil dat de herkomst duidelijk is.

 

Een kristalvorm zal waarschijnlijk een kunstmatige vorm zijn, glasachtige kristallen, vaak zouten van mineralen.. Hoop dat je de juiste terug kunt vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor de nuttige tips! Het waren wel echt glassplinter vormige korrels. Dus alles wat rond is, valt af. @rorror
@dashbro ik ecosia verder met jouw zoektips maar dan Aldi. Had ze daar en een x ‘gewoon’ in een winkel gevonden bedacht ik me net. Zal wat sites afstruinen naar lesstof in een plastic zak. Geen idee of het kunstmest was @mdubbelm.
In mijn herinnering was het iets bio. Maar goed. Ik weet alleen nog het uiterlijk ervan, dus die herinnering zegt ook niet zo veel.

Nou moesjes. Stem ze vandaag en bedankt voor het meedenken! 1b57fa57ec425a1cb37469fac3757c12.jpg

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zal er vast aan gedacht hebben, Epson Salt/ Bitterzout.  (magnesium) 

Ow dat heb ik. Nee, dat is het niet. Het leek er niet helemaal op, maar al zo veel meer dan ik had gezien dat ik erg hoopvol was. Helaas pindakaas. Ik vermoed dat het altijd een mysterie zal blijven
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...