Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Hoi hoi even voorstellen


Irmakeep

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hoi allemaal,

 

Mijn naam is Irma en woon met ons gezin in het bos, sinds wij vanuit het westen naar brabant zijn verhuist. En sinds 5 jaar steeds serieuzer aan het worden in de moestuin. Die wonderbaarlijk met enthousiasme elk jaar verdubbeld in grote...🤭 sinds vorige jaar een kas en kippen er bij en sinds dit jaar bijen en een mini fruitbos half stam en laag stam met diverse bessen struiken. 

 

En dan hopen dat we net als vorige haar kunnen genieten van allemaal soorten groentes, vuchten, fruit en zaden zo als vorige jaar hier op de foto.

 

20230822_212029.thumb.jpg.e8b7ce02ce01d5b63c914e7be40bdf82.jpg

 

Wij vinden heerlijk om met het hele gezin(kids van 1 & bijna 3 jaar) de lekker bezig te zijn in de moestuin en overal van te snoepen tijdens het scharrelen door de tuin.

 

Lijkt me leuk om in contact te komen met andere jongen gezinnen of mensen in de buurt met een moestuin en kennis en ervaring uit te wisselen!

 

 

20240607_203113.jpg

20240607_203122.jpg

20240602_122000.jpg

aangepast door Irmakeep
  • Like 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom. Ziet er mooi uit.
Ik herken je verhaal gedeeltelijk. Kom ook uit t westen. Verhuisd naar buitenaf Overijssel. Kippen, fruitgaarde, groete moestuin en project kas is begonnen.
Tot zo ver de overeenkomst: ben zeker niet jong en geen kinderen.

  • Like 1

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later ...
  • 4 weeks later...
Op 7-6-2024 om 20:24, Irmakeep zei:

Hoi allemaal,

 

Mijn naam is Irma en woon met ons gezin in het bos, sinds wij vanuit het westen naar brabant zijn verhuist. En sinds 5 jaar steeds serieuzer aan het worden in de moestuin. Die wonderbaarlijk met enthousiasme elk jaar verdubbeld in grote...🤭 sinds vorige jaar een kas en kippen er bij en sinds dit jaar bijen en een mini fruitbos half stam en laag stam met diverse bessen struiken. 

 

En dan hopen dat we net als vorige haar kunnen genieten van allemaal soorten groentes, vuchten, fruit en zaden zo als vorige jaar hier op de foto.

 

20230822_212029.thumb.jpg.e8b7ce02ce01d5b63c914e7be40bdf82.jpg

 

Wij vinden heerlijk om met het hele gezin(kids van 1 & bijna 3 jaar) de lekker bezig te zijn in de moestuin en overal van te snoepen tijdens het scharrelen door de tuin.

 

Lijkt me leuk om in contact te komen met andere jongen gezinnen of mensen in de buurt met een moestuin en kennis en ervaring uit te wisselen!

 

 

20240607_203113.jpg

20240607_203122.jpg

20240602_122000.jpg

Welkom. 

Ik herken je verhaal wel een beetje. Ik ben in april 2016 begonnen met een moestuinbak, omdat ik toen een zoontje van 1,5 jaar had. Ik vind het belangrijk dat kinderen op jonge leeftijd leren waar groente en fruit vandaan komt en hoe het groeit. Wij waren toen ook net verhuisd naar een huis met een grotere tuin.

aangepast door Gitta
Zin vergeten neer te zetten
Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, Moestuinpassie zei:

@Gitta en @Rookie, jullie zitten ook bij de makkelijke moestuin hè? Van gitta kan ik de naam wel bedenken, maar rookte ik weet dat ik jou tuin ook daar heb gezien, maar ik kwam er niet op hoe je heet ….

Klopt. Ben daar iets minder actief geworden. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...