Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Kervel invriezen?


eva1986

Aanbevolen berichten

Oké, bij mij is het nog niet zo ver, maar bij Pa en Ma groeit het te hard in de kas

 

Ik ben DOL op kervelsoep (vriendlief ook)! En om nu de komende winter ook af en toe een soepje te kunnen maken, dacht ik wat bosjes in te vriezen... Soep invriezen kan natuurlijk ook, maar we hebben maar een kleine vriezer Ik ben bang dat met drogen teveel smaak verloren gaat om er nog een lekker soepje van te maken!

 

Heeft iemand hier ervaring mee? (en daarna ook nog lekker verwerkt?)

Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt kervel goed invriezen voor de soep..de smaak is wat minder dan vers. Je kunt bv zeer geconcentreerd soep maken en in kleine porties invriezen en later verdunnen, of kervel fijnknippen en ijsblokbakjes volproppen..water erop en invriezen( dan kan je het later bevroren als blokjes in een zakje bewaren...)

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik water is inderdaad wel een slim idee! Ik zal het in water en in bosjes proberen... als het goed bevalt kan ik volgend jaar een paar potten meer zetten!

 

Bedankt!

Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...