Jump to content

Featured Replies

Posted

Ik zie veel van die kleine/dwerg/patio/mini-fruitboopjes voorbij komen, op internet en in de winkels. Mijn moeder heeft zich ook weer laten verleiden... Klein appelboompje, maar wel barstensvol bloesem (en nu vruchtbeginselen...)!

Ook een pruimenboompje van mijn vader (wel een meter of 3 hoog, maar véél te vol) vorig jaar omgeknakt onder zn eigen gewicht...

In een boek wat ik gisteren bij de kringloop vond de volgende tip, voor wie er wat aan heeft! (ikzelf heb geen fruitbomen, maar wilde het jullie niet onthouden.. )

foto-(23)27161337263130.JPG

Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Vruchtdunning is verstandig ja. Maar heeft schijnbaar niets met beurtjaren te maken, heb ik op dit forum geleerd in een ander topic. Wel handig om te weten, was ook in jouw zelfde veronderstelling.

Vruchtdunning is verstandig ja. Maar heeft schijnbaar niets met beurtjaren te maken, heb ik op dit forum geleerd in een ander topic. Wel handig om te weten, was ook in jouw zelfde veronderstelling.

Beurtjaren kunnen verschillende oorzaken hebben. Een jaar teveel vruchten produceren is er één van.

Blog over mijn (Fruit)tuin : NIEUW ADRES http://Fruitberg.wordpress.com

Kijk ook eens op mijn fotosite : http://supermasj.zenfolio.com

Supertip Eva, maar volgens mij is een nog betere tip die van Sugar

Tja, eigenlijk mag zo'n boom ook niet zoveel vruchten dragen,

Het manipuleren van groente en fruit (en sierplanten) kan ook te ver gaan. Als je slechts een balkon of een klein tuintje tot je beschikking hebt moet je gewoon geen fruitbomen ambiëren. Soms is het beter om niet alles te willen

Veuvecouderc

De weduwe in 2012 blog/veuvecouderc/

• Author

Ja, ik ben het met je eens! Daarom heb ik ook geen fruitboom!

En ook met sugar... Want het is veel beter voor je boom(pje).

Maar ik vond het toch een grappige tekening... En het houdt je boompje overeind...

Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!