Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Featured Replies

Geplaatst:

hai Jorieke,

Doe ik.

groetjes van Claudia

Geplaatst:

Komt in orde!

Geplaatst:
  • Auteur

En ik liep ook nog een rondje door onze bostuin en heb opgepot: 

een pot met 3 maal meidoorn

een pot met 2 maal groene hazelnoot

een pot met 2 maal rode of kruising-met-rode hazelnoot

een pot met 3 maal liguster

een pot met 1 al wat grotere vertakte rode kornoelje

Geplaatst:

ik heb al veel van je maar als een ander zich niet meld voor een aloevera  en een hazelnoot rood dan hou ik mij aanbevolen

Geplaatst:

Ik moet hier even overleggen, maar een rode hazelnoot vind ik wel heel mooi! Ik wil meer rood in de tuin tussen al het groen.

Geplaatst:

En ik zou wel graag een aloe willen. De meidoorn zou in mijn bosje kunnen als er niemand voor komt.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Als de rode hazelnoot er nog is, wil ik wel. We hebben wat extra beplanting nodig omdat we t zwembad gesloopt hebben.

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:

Oh. Als de rode al vergeven zijn is groen ook ok.

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:
  • Auteur

@Arja de rode hazelnoot is niet echt heel rood. De toppen wel, de jonge uitlopers en bloei en hoesjes om de noten ook wel. Maar verder is ie best erg groen. Ik zal straks eens een foto maken. Er komen er hier af en toe wel wat op, ik zou ook zweren dat er ergens nog 1 moet zijn maar ik kon hem gisteren niet vinden. Ik kan het sowieso voor het voorjaar in de gaten houden nog. 

Groene hazelnoten komen vaker op, ik ga er zo op mijn varkensronde nog wat uitsteken. 

Geplaatst:

We gaan de rode gewoon even live bezichtigen morgen! Volgens mij hebben we nu ook nog geen plek over, maar ik wil meer roodtinten, en als er iets anders doodgaat of we er wat uithalen, is een rode hazelaar misschien een keer een optie. 

Geplaatst:
  • Auteur

We hebben ook wel 2 mooie vliersoorten, maar dat is dan meer van dat donkere paarsbruinrood zeg maar. Die zaaien zich ook wel eens uit, maar zijn echt wel minder fris en ook minder opvallend van kleur, als ze ergens tussen staan. 

Geplaatst:

Wij hebben een paar zwarte vlieren, doen het niet allemaal even goed, morgen ook even naar de jouwe kijken. 

• 4 maanden later ...
Geplaatst:

Ik heb wel belangstelling voor de marjolein en als niemand anders zich meldt ook de St. Janskruid.

aangepast door Tanja65

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Geplaatst:

Tanja, dit is het topic van Jorieke van 2024. Ik denk dat je de nieuwere versie moet hebben! 😃

Geplaatst:

Oh oeps 🫣😂 tnx @Arja

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Geplaatst:

Haha ja ik was daar ook ingetrapt en liep al te liken 💚😬

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic